پیام سپاهان
تعداد جانباختگان تصادفات اصفهان 13 درصد کاهش یافت
يکشنبه 24 آذر 1398 - 16:27:27
پیام سپاهان - اصفهان- آمار جانباختگان تصادفات راه‌های درون شهری و برون شهری استان اصفهان از ابتدای فروردین تا آخر مهر امسال در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 13 درصد کاهش یافت.

فرمانده انتظامی استان اصفهان روز یکشنبه در حاشیه آغاز رزمایش زمستانی پلیس راه در ستاد فرماندهی انتظامی استان در جمع خبرنگاران گفت: امسال با اقدامات بسیار خوب و موثر و رعایت قوانین و مقررات توسط مردم، تعداد جانباختگان در سطح جاده‌های استان 13 درصد کاهش پیدا کرد که آمار بسیار خوبی است
سردار سرتیپ دوم پاسدار مهدی معصوم‌بیگی افزود: این در حالیست که میزان کاهش تلفات جاده ای در سطح کشور در موعد یاد شده کمتر از 5 درصد بوده است.
وی بدون اشاره به تعداد جانباختگان ادامه داد: کاهش تعداد جانباختگان حوادث جاده‌ای در سال جاری این نوید می‌دهد که زمستان کم خطر و کم‌حادثه‌ای را پشت سر بگذاریم.
وی افزود: همه نیروها با توان و ظرفیت کامل آماده‌اند و امیدواریم بتوانیم زمستان خوبی را پشت سر بگذاریم.
فرمانده انتظامی اصفهان تصریح کرد: امروز همه دستگاه‌های خدمت‌رسان در فصل زمستان با هم متحد شدند و با یک طرح جامع، مشترک و دقیق بدنبال این هستند تا حوادث جاده‌ای را به حداقل ممکن برسانند.
وی خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی با تمام ظرفیت پلیس راه و راهنمایی و رانندگی برون و درون شهری آماده کار است و دیگر دستگاه‌ها از جمله اورژانس، هلال احمر، امدادخودرو، آتش نشانی و شهرداری هم برای خدمات‌رسانی به مردم در کنار هم هستند.
سردار معصوم‌بیگی تاکید کرد: مردم باید با توجه به لغزندگی جاده‌ها در زمستان، فرهنگ رانندگی و سرعت مطمئنه را بیشتر رعایت کنند.
فرمانده انتظامی استان اصفهان همچنین گفت: نیروی انتظامی با سرعت و شتاب به سمت هوشمندسازی و استفاده از فناوری‌های جدید در حرکت است.
وی اضافه کرد: امروز دست‌افزارهایی در اختیار افسران پلیس راه و راهور قرار داده شده است که همه مشخصات خودروها درون آنها وجود دارد.
سردار معصوم‌بیگی خاطرنشان کرد: همچنین از وسایل پایش جدید از جمله پهپاد و هلی شات‌ها استفاده خواهد شد تا بتوانیم ترافیک و پیچ‌های خطرناک همه نقاط جاده‌ها را بطور کامل مدیریت کنیم.
طرح زمستانه پلیس راه استان اصفهان که با 6 هزار نیروی پلیس راه استان در قالب یکهزار و 980 تیم و 750 نیروی راهداری شامل 102 اکیپ با 550 دستگاه ماشین‌آلات راهداری ساماندهی شده است از امروز یکشنبه آغاز شد و تا پایان اسفند سال جاری ادامه دارد.
تیم‌های عمل‌کننده امدادی، اورژانس، اداره راهداری، پلیس راه و سایر نهادهای ذیربط، امروز با اجرای رزمایش، میزان آمادگی و توانایی خود را در امدادرسانی جاده‌ای، کنترل محورها و ارائه خدمات به مردم به نمایش گذاشتند.
طرح زمستانه پلیس راه اصفهان با برگزاری رزمایش توسط دستگاه‌های مرتبط خدمات‌رسان جاده‌ای در محل ستاد فرماندهی انتظامی استان آغاز شد.
برچسب‌ها
پلیس راه راهداری فرماندهی نیروی انتظامی اصفهان اصفهان

http://www.sepahannews.ir/fa/News/117445/تعداد-جانباختگان-تصادفات-اصفهان-13-درصد-کاهش-یافت
بستن   چاپ