پیام سپاهان
آبان ماه انجام می شود؛
برگزاری 30 برنامه ویژه خانواده توسط فرهنگسرای المهدی(عج) کاشان
يکشنبه 24 آذر 1398 - 15:44:27
پیام سپاهان - کاشان - مدیر فرهنگسرای المهدی(عج) کاشان از برگزاری 30 برنامه ویژه خانه و خانواده توسط فرهنگسرای المهدی(عج) در دیماه سال جاری خبر داد.

محمدرضا گلسرخی در گفت و گو با خبرنگار مهر با بیان اینکه یکی از مهمترین اهداف برگزاری برنامه های حوزه خانه و خانواده در فرهنگسرای المهدی(عج) کاشان توانمندسازی و آگاهی افزایی افراد خانواده در سبک زندگی آنهاست، اظهار داشت: با توجه به فرمایشات بزرگان و کارشناسان دین برای تحکیم بنیان خانواده این برنامه ها توسط فرهنگسرا با محوریت آموزش خانواده بر مبنای سبک زندگی ایرانی- اسلامی برگزار می شود.
وی با اشاره به برگزاری 30 عنوان برنامه و کارگاه آموزشی در دی ماه سال جاری ابراز داشت: برگزاری هفتگی سلسله کارگاه های « سلامت بانوی خانواده» با آگاه سازی و نحوه مبارزه با بیماری شایع زنان و سلامت آنها از جمله این برنامه ها برای بانوان و دختران بالای 16 سال خانواده است.
مدیر فرهنگسرای المهدی(عج) توسعه مشاغل خانگی و همچنین کسب و کارهای کوچک برای بانوان در خانواده را یکی از اهداف این فرهنگسرا دانست و تصریح کرد: در راستای هدفمندسازی آموزش های کارآفرینی و مشاغل خانگی برنامه «فرصت» با محوریت آموزش کسب و کارهای خانگی ویژه بانوان توسط این فرهنگسرا برگزار می شود.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه علاوه بر آموزش بانوان، فرهنگسرای المهدی(عج) برای کودکان و فرزندان خانواده نیز برنامه های ویژه ای دارد، اذعان داشت: سلسله کارگاه های حقوق متقابل والدین و فرزندان برای والدین و فرزندان از جمله این برنامه هاست که با حضور اساتید برجسته این حوزه برگزار می شود.
گلسرخی از برگزاری کارگاه های تخصصی آموزشی کودک و خانواده با موضوع هوش هیجانی، اعتماد به نفس، استعداد یابی و بازی درمانی در فرهنگسرای المهدی(عج) خبر داد و خاطرنشان کرد: ویژه برنامه پندانه های فرهنگی با نمایش فیلم های کوتاه همراه با ارائه نظرات کارشناسی و لیگ بازی های فکری همراه با جنگ شاد و مسابقات سرگرمی از جمله دیگر برنامه های این فرهنگسراست که مخصوص نوجوانان و جوانان خانواده برگزار می شود.
وی همچنین با اشاره به اکران موفق فیلم سینمائی «منطقه پرواز ممنوع» در فرهنگسرای المهدی(عج) افزود: برای غنی سازی اوقات فراغت کودکان و خانواده های منطقه راوند هفته ای یک مرتبه فیلم های سینمایی متناسب در این فرهنگسرا اکران می شود.
مدیر فرهنگسرای المهدی(عج) کاشان بیان داشت: استفاده از ظرفیت های مردمی و همچنین افزایش مشارکت اجتماعی معتمدین منطقه راوند برای اجرای برنامه ها از جمله اهداف این فرهنگسراست که امیدواریم با همکاری و همیاری مردم و معتمدین منطقه بتوانیم خدمات شایسته تری را ارائه دهیم.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/117438/برگزاری-30-برنامه-ویژه-خانواده-توسط-فرهنگسرای-المهدی(عج)-کاشان
بستن   چاپ