پیام سپاهان
هوای اصفهان بارانی می شود
شنبه 23 آذر 1398 - 17:00:34
پیام سپاهان - ایسنا/اصفهان کارشناس پیش بینی هوای اداره کل هواشناسی استان اصفهان از پیش بینی ورود سامانه بارشی از بعد از ظهر روز دوشنبه (25 آذرماه) به استان خبرداد و گفت: از عصر و شب دوشنبه این هفته در بیشتر مناطق غربی استان و به تدریج مناطق مرکزی شاهد بارش باران خواهیم بود.

ابراهیم هنرمند در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه بررسی نقشه های هواشناسی بیانگر جوی نسبتا پایدار طی دو روز آینده بر روی استان است، اظهار کرد: براین اساس وضعیت جوی استان، کمی ابری، گاهی با افزایش ابر و وزش باد پیش بینی می شود.
وی خاطرنشان کرد: طی این مدت در کلان شهر اصفهان و مناطق مرکزی شرایط برای افزایش غلظت آلاینده های جوی مهیا است.
این کارشناس پیش بینی هوای اداره کل هواشناسی استان با اشاره به اینکه پیش بینی می شود دما طی امروز دو درجه افزایش یابد، ادامه داد: از بعد از ظهر روز دوشنبه یک سامانه بارشی بسیار خوبی در سطح استان خواهیم داشت. همچنین روز سه شنبه نیز بارش ها ادامه خواهد داشت و حتی پیش بینی برف در اکثر مناطق را داریم.
به گفته وی، در روزهای چهارشنبه و پنج شنبه نیز بارش ها ادامه دارد، البته از شدت بارش ها طی این دو روز کاسته می شود.
وی با بیان اینکه دمای هوای اصفهان امروز حداکثر 13 و حداقل دو درجه بالای صفر است، اضافه کرد: گرم ترین نقطه استان خور و بیابانک با 17 درجه سانتی گراد بالای صفر و سردترین نقطه بویین میاندشت با 7 درجه سانتی گراد زیر صفر پیش بینی می شود.
وی به بارش های اخیر در استان نیز اشاره کرد و ادامه داد: در ورزوک کاشان 9 میلی متر، آران و بیدگل 3.5 میلی متر، میمه 4.6 میلی متر، نطنز 3.6 میلی متر و فریدونشهر 2.1 میلی متر بارش و 3 سانتی متر ثبت شده است.
به گفته وی، اصفهان کمتر از یک میلی متر بارش داشته و بقیه نقاط استان هم یک تا دو میلی متر بارش گزارش شده است.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/117369/هوای-اصفهان-بارانی-می-شود
بستن   چاپ