پیام سپاهان
هوای ناسالم اصفهان تا روز دوشنبه
شنبه 23 آذر 1398 - 16:11:24
پیام سپاهان - ایسنا/اصفهان کارشناس اداره کل حفاظت از محیط ‌زیست استان اصفهان گفت: هوای اصفهان تا ساعت 12 ظهر امروز شنبه (23 آذرماه)، در وضعیت سالم قرار داشت، اما شرایط هوای اصفهان از ظهر امروز تغییر کرد و در وضعیت ناسالم برای گروه های حساس قرار گرفت.

محمود مزارع در گفت وگو با ایسنا، اظهارکرد: شاخص کیفیت هوای اصفهان تا ساعت 12 ظهر امروز، بر حسب شاخص کیفیت هوا (AQI) به صورت میانگین عدد 96 و سالم بود، اما ساعت یک بعدازظهر این عدد به 126 رسید که شاخص هوای ناسالم برای گروه های حساس است.
وی با اشاره به اینکه بنا به اعلام اداره کل هواشناسی استان، پایداری دمای اصفهان تا روز دوشنبه به همین صورت خواهد بود، افزود: با نزدیک شدن به روز دوشنبه، با توجه به پایداری دما در چند روز آینده، وضعیت هوای اصفهان بدتر می شود.
کارشناس اداره کل حفاظت محیط‌زیست استان اصفهان با بیان اینکه ایستگاه میدان احمد آباد و ایستگاه خیابان استانداری بیشترین شاخص آلودگی هوا در سطح اصفهان را داشتند، گفت: طبق پیش بینی هواشناسی از روز دوشنبه بارندگی پراکنده در سطح استان شروع می شود و همین موضوع باعث بهبود هوای اصفهان می شود.
همچنین شهر مبارکه با شاخص کیفیت هوای 124، کاشان با شاخص 110، نجف آباد با شاخص 107، شاهین شهر با شاخص 85 و سجزی با شاخص 79 به ترتیب بیشترین میزان آلودگی هوا را طی24ساعته منتهی به ساعت 12 امروز تجربه کردند.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/117362/هوای-ناسالم-اصفهان-تا-روز-دوشنبه
بستن   چاپ