پیام سپاهان
هفته پژوهش دانشگاه اصفهان با محوریت آینده پژوهش برگزار می‌شود
شنبه 23 آذر 1398 - 15:27:49
پیام سپاهان - ایسنا/اصفهان مدیر امور پژوهشی دانشگاه اصفهان گفت: امسال نیز همچون سال‌های گذشته در آخرین هفته آذرماه برنامه‌های مختلفی به مناسبت هفته پژوهش در دانشگاه اصفهان برگزار می‌شود که برنامه های پژوهشی امسال با محوریت بحث و تبادل در مورد آینده پژوهش است.

مهدی مومنی در خصوص برنامه‌های ویژه دانشگاه اصفهان برای گرامیداشت هفته پژوهش در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: دانشگاه اصفهان همه ساله در هفته آخر آذرماه برای گرامی‌داشت پژوهش، برنامه های مختلفی برگزار می‌کند. برنامه‌های شاخص امسال دانشگاه اصفهان شامل برگزاری سخنرانی، میزگرد، نمایشگاه، کارگاه، برنامه‌های ویژه شامل ایده‌شوها و مسابقاتی با محور پژوهشی است که در 14 دانشکده به صورت اختصاصی برگزار می‌شود.
وی توضیح داد: این مراسم ها در سطوح مختلف، از گروه‌های آموزشی تا دانشکده‌ها و دانشگاه برنامه‌ریزی و اجرا می‌شود که محور تمام آنها، ارائه دستاوردهای پژوهشی، افتخارات دانشگاه، بحث و تبادل نظر درباره آینده پژوهش است.
وی ادامه داد: علاوه بر این، مراسمی در روز 25 آذرماه برای معرفی 15 پژوهشگر برتر، فناور، کارآفرین و شرکت دانش‌بنیان برتر و همچنین طرح های پژوهشی برون دانشگاهی برگزیده، نوآوران و فناوران برگزیده، گروه ها و پژوهشکده های برگزیده، اعضای علمی با تاثیرگذاری اجتماعی بالا و کارفرمایان برگزیده و کتاب و مجله برتر دانشگاهی برگزار خواهد شد.
مدیر امور پژوهشی دانشگاه اصفهان گفت: در این مراسم گزارشی از رشد دانشگاه در زمینه‌های پژوهش، کارآفرینی، ارتباط با جامعه و صنعت و آمارهای مرتبط ارائه خواهد شد. بخش مهمی از هر برنامه نیز به آسیب‌شناسی‌ها اختصاص دارد که به نوبه خود به آینده‌نگری نیز می‌پردازد.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/117355/هفته-پژوهش-دانشگاه-اصفهان-با-محوریت-آینده-پژوهش-برگزار-می‌شود
بستن   چاپ