پیام سپاهان
بازیکن تیم سپاهان:
هجمه‌ها علیه تیم ما عادلانه نیست
جمعه 22 آذر 1398 - 20:31:56
پیام سپاهان - ایسنا/اصفهان بازیکن تیم فوتبال سپاهان گفت: هجمه‌های علیه تیم ما عادلانه نیست و قلعه نویی سن پدر شخصی را دارد که از او سوال می پرسید و همه ما منتظر او هستیم تا از قلعه‌نویی عذرخواهی کند.

مهدی مهدی زاده پس از پیروزی تیمش برابر تیم فوتبال پیکان اظهار کرد: می‌دانستیم که بازی سختی داریم. در جام حذفی با این تیم بازی کرده بودیم و می دانستیم که تیم خوبی است.
وی ادامه داد: امروز ما برای کسب 3 امتیاز به میدان آمده بودیم؛ چرا که 3 امتیاز در جدول به ما خیلی کمک می‌کرد و خدا را شکر با کمک تمام بازیکنان و کادر فنی توانستیم هر 3 امتیاز را کسب کنیم.
به گزارش ایسنا، بازیکن تیم فوتبال سپاهان با اشاره به مصدومیت پورقاز گفت: گل‌های این دیدار را به عزت تقدیم می کنیم. شخصاً به عزت بسیار نزدیک بودم و با هم رفیق هستیم. خبر مصدومیت او واقعا ناراحت کننده بود. از خبر مصدومیت او ناراحت شدم. دلم برایش تنگ شده است و امشب به دیدن او می‌روم.
وی اضافه کرد: با توجه به مصدومیت پورقاز در ترکیب قرار گرفتم و امیدوارم توانسته باشم کمکی به تیم بکنم. بازی کردن برای بازیکنان مهم نیست و هدف همه ما کمک کردن به تیم است تا در پایان لیگ شرمنده هواداران نباشیم.
مهدی‌زاده در واکنش به حواشی ایجاد شده بر علیه سپاهان تاکید کرد: متاسفانه اشتباهات داوری که به نفع تیم خودشان است را نمی بینند. در هر بازی ممکن است اتفاقاتی رقم بخورد و در بازی شهر خودرو همان‌طور که یک پنالتی برای آنها گرفته نشد، یک پنالتی هم برای ما سوت زده نشد.
وی افزود: اما متاسفانه جمله هایی علیه تیم ما وارد می کنند. معتقد هستم صحبت ها و حرکات خبرنگاران در کنفرانس پس از بازی ما برابر شهر خودرو نامناسب بود. قلعه نویی سن پدر شخصی را دارد که از او سوال می پرسید و همه ما منتظر او هستیم تا از قلعه‌نویی عذرخواهی کند. هجمه‌های علیه تیم ما عادلانه نیست.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/117293/هجمه‌ها-علیه-تیم-ما-عادلانه-نیست
بستن   چاپ