پیام سپاهان
قلعه‌نویی: به پیروزی مقابل پیکان نیاز داشتیم
جمعه 22 آذر 1398 - 20:31:20
پیام سپاهان - اصفهان - سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: به پیروزی مقابل پیکان تهران و کسب سه امتیاز این بازی نیاز داشتیم.

امیر قلعه‌نویی، شامگاه جمعه پس از پیروزی تیمش مقابل پیکان در نشستی خبری افزود: بعد از سه هفته، در یک بازی خوب و زیبا توانستیم پیروز میدان شویم و در نیمه اول توانستیم این بازی را ببریم.
وی اظهار داشت: در نیمه دوم دیدار، تیم ما کمی اُفت داشت ولی در مقابل تیم خوب پیکان که بازی خوبی ارائه کرد، برنده شدیم.
قلعهنویی با بیان‌اینکه با همه حاشیه‌ها علیه سپاهان کارمان را با قدرت ادامه می دهیم، اضافه کرد: به پیروزی در این دیدار نیاز داشتیم و توانستیم سه امتیاز این بازی را کسب کنیم و صدرنشین شویم.
وی در ادامه با قدرادنی از حضور تماشاگران در این دیدار گفت: انتظار بود تماشاگران بیشتری به ورزشگاه بیایند و قدردان حضور هواداران سپاهان در این دیدار هستم.
سرمربی سپاهان همچنین با اشاره به زمین چمن ورزشگاه نقش جهان افزود: وضعیت زمین چمن این ورزشگاه از قبل بهتر شده است.
وی تصریح کرد: دیدارهای پُرفشاری که تیم ما داشته، باعث شد در این بازی بدن بازیکنان ما کمی اُفت کند.
قلعه‌نویی در ادامه با بیان اینکه باید در باره داوری‌ها انصاف داشت، گفت: من کارم را خوب می‌دانم، فشار روی تیم ما بالاست و همه دیدند که در برنامه‌های تلوزیونی داوری‌ها چگونه بود، ما بهترین داوران دنیا را داریم ولی جو منفی راه می‌اندازند.
وی گفت: تیم پیکان تهران نیز بازی خوبی ارائه کرد و چندین موقعیت خوب نیز داشت که "نیازمند" دروازه‌بان ما بخوبی آنها را مهار کرد.
تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان در هفته 15 لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در ورزشگاه نقش جهان با نتیجه 2 بر صفر مقابل پیکان تهران پیروز شد و به شکل موقت با 28 امتیاز به صدر جدول رفت.
برچسب‌ها
تیم فوتبال سپاهان تیم فوتبال پیکان اصفهان امیرقلعه نویی

http://www.sepahannews.ir/fa/News/117290/قلعه‌نویی--به-پیروزی-مقابل-پیکان-نیاز-داشتیم
بستن   چاپ