پیام سپاهان
دور دورِ سپاهان با پیکان در نقش جهان
جمعه 22 آذر 1398 - 19:50:15
پیام سپاهان - ایسنا/اصفهان دیدار دو تیم فوتبال سپاهان اصفهان و پیکان تهران عصر امروز از ساعت 16:40 در ورزشگاه نقش جهان برگزار شد.

دیدار دو تیم فوتبال سپاهان اصفهان و پیکان تهران در چهارچوب هفته پانزدهم عصر امروز از ساعت در ورزشگاه نقش جهان برگزار شد که در پایان نیمه نخست شاگردان امیر قلعه‌نویی با نتیجه دو بر صفر به رختکن رفتند.
سپاهانی‌ها آخرین پیروزی خود را برابر پیکان، در جام حذفی کسب کرده‌اند و پس از آن در سه دیدار لیگ‌برتری خود نتیجه‌ای بهتر از تساوی برابر حریفان به دست نیاورند.
به گزارش ایسنا، شاگردان امیر قلعه‌نویی برای بازگشت نوار پیروزی پای به میدان نقش‌جهان گذاشتند.
قضاوت این دیدار برعهده سید رضا مهدوی به همراه محمدرضا ابوالفضلی و سید یعقوب حجتی بود.
اولین موقعیت حساس این دیدار در دقیقه 14 و توسط امید نورافکن خلق شد. این بازیکن از سمت راست پیکان توپ را بر روی دروازه این تیم سانتر کرد که با ضربه سر کی‌روش با فاصله کمی بیرون رفت.
در دقیقه 18 سپاهانی‌ها صاحب یک ضربه کرنر شدند که محمدرضا حسینی این توپ را بر روی دروازه پیکان سانتر کرد تا باز هم کی‌روش با یک ضربه سر توپ را روانه دروازه وحید شیخ ویسی کند اما این توپ به دیرک دروازه اصابت کرد و دفع شد تا نتیجه بازی تغییر نکند.
بلافاصله و در دقیقه 19 سپاهانی‌ها توسط محمدرضا حسینی صاحب یک موقعیت خوب شد که این بازیکن با یک پاس در عمق توپ را به کی‌روش استنلی رساند اما مدافعین تیم پیکان اجازه حرکت به او ندادند و مهاجم سپاهان را بر زمین زدند تا داور پنالتی به سود سپاهان اعلام کند.
ضربه پنالتی را ولسیانی با یک شوت دقیق به سمت چپ دروازه پیکان زد تا سپاهان را یک بر صفر پیش بیندازد.
پس از این گل، بازی موقعیت حساس چندانی نداشت و دو تیم سعی بر حمله و باز کردن خطوط دفاعی یکدیگر داشتند اما موفق به رسیدن به دروازه‌ها نمی‌شدند.
در حالی که همه منتظر سوت پایان نیمه نخست بودند امید نورافکن از پشت محوطه 18 قدم با یک شوت سنگین دروازه وحید شیخ ویسی را برای بار دوم باز کرد.
بازی در پایان نیمه نخست با نتیجه دو بر صفر به سود سپاهان به پایان رسید.
در ابتدای نیمه دوم شاگردان حسین فرکی بودند که بازی را بهتر از تیم میزبان آغاز کردند.
طریقه 47 محمد ستاری با یک شوت توپ را روانه دروازه پیام نیازمند کرد اما نیازمند با واکنش مناسب توپ را راهی کرنر کرد.
دقیقه 56 توپ ارسالی علی‌محمدی از روی کرنر و ضربه سر حق‌وردی را نیازمند با واکنش خوبی راهی کرنر کرد.
دقیقه 66 پاس خوب مهدی کیانی به ایران‌پوریان رسید و وی را در موقعیت خوب گلزنی قرار داد اما تعلل بیش از حد وی سبب از دست رفتن این موقعیت شد؛ در ادامه نیز ضد حمله پیکان را نورافکن به خوبی خراب کرد.
در دقیقه 73 باز هم پیکانی‌ها با ارسال و روی دروازه خود را در موقعیت حساس قرار دادند با ضربه سر بازیکن پیکان به تیرک دروازه سپاهان اصابت کند. توپ ریباندی نیز با شوت بازیکن پیکان همراه اما پیام نیازمند با یک واکنش عالی این موقعیت را دفع کرد.
دقیقه 84 ضربه روی پای جابر انصاری از پشت محوطه جریمه سپاهان را پیام نیازمند با یک دست از زیر تیرک افقی دروازه سپاهان به کرنر فرستاد.
در ادامه، بازی موقعیت حساسی نداشت تا این دیدار با نتیجه دو بر صفر به سود تیم فوتبال سپاهان به پایان برسد.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/117286/دور-دورِ-سپاهان-با-پیکان--در-نقش-جهان
بستن   چاپ