پیام سپاهان
امام جمعه کاشان:
انتخابات عرصه وحدت ملی میان مردم و کاندیداها علیه دشمن است
جمعه 22 آذر 1398 - 15:49:03
پیام سپاهان - کاشان - امام جمعه کاشان گفت: برگزاری انتخابات عرصه وحدت بین مردم، مسئولین و کاندیداها علیه دشمن است.

به گزارش خبرنگار مهر ، آیت الله عبدالنبی نمازی در خطبه های این هفته نماز جمعه کاشان با اشاره به برگزاری کنگره سراسری نماز و پیام رهبری به این کنگره اظهار داشت: با نماز می توانیم جان خود را پالایش و خود را از گناهان دور کنیم.
وی با بیان اینکه اگر بخواهیم جوانانی داشته باسیم که از گناه پرهیز کنند و سالم باشند باید نماز را در جامعه ترویج دهیم، ابراز داشت: اگر دین به درستی در جامعه پیاده شود هیچ گناه و بزهی در جامعه ایجاد نمی شود.
امام جمعه کاشان منشا همه گناهان را منزوی شدن انسان ها از خداوند دانست و تصریح کرد: نماز از جمله جذاب ترین نعمت های خداوند بر انسان است.
وی خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط کشور و توطئه های پنهان و آشکار دشمنان کاندیداهای نمایندگی مجلس خیلی باید بدانند که برگزاری انتخابات عرصه برخورد و نزاع با یکدیگر نیست.
آیت الله نمازی با بیان اینکه انتخابات عرصه فرهنگی و سیاسی است، اذعان داشت: سمت و سوی کاندیداها، مردم و مسئولین باید برگزاری باشکوه انتخابات و حضور حداکثری مردم باشد.
وی ضمن توصیه به کاندیداها و هواداران آن ها اظهار داشت: انتخابات عرصه وحدت ملی بین مردم و کاندیداها بر علیه دشمن است.
امام جمعه کاشان یکی از راه های اتحاد و وحدت میان کاندیداها و هواداران آن ها را برپایی ستادهای مشترک بین آن ها دانست و ابراز داشت: تجربه برپایی ستادهای مشترک در جنگ و هشت سال دفاع مقدس به خوبی تجربه شد و سپاه و ارتش با برپایی ستادهای عملیاتی مشترک قدرت چندبرابری در مقابل دشمن گرفتند.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/117272/انتخابات-عرصه-وحدت-ملی-میان-مردم-و-کاندیداها-علیه-دشمن-است
بستن   چاپ