پیام سپاهان
امام جمعه موقت مشهد اردهال:
نماینده مجلس شورای اسلامی باید وکیل و حافظ منافع ملت باشد
جمعه 22 آذر 1398 - 15:49:02
پیام سپاهان - کاشان - امام جمعه موقت مشهد اردهال کاشان گفت: در انتخابات پیش رو باید به کسانی رای داد که وکیل و حافظ منافع ملت باشند.

به گزارش خبرنگار مهر ، حجت الاسلام مهدی سلیمانی اردهالی در خطبه های نماز جمعه این هفته مشهد اردهال با اشاره به فرارسیدن روز وحدت حوزه و دانشگاه اظهار داشت: این وحدت مبنای فکری و اعتقادی دارد.
وی با اشاره به پارامترهای این وحدت ابراز داشت: یکی از این پارامترها حمایت و پشتیبانی از نظام دینی جمهوری اسلامی ایران است.
امام جمعه موقت مشهد اردهال با بیان اینکه در وقایع اخیر عراق آمریکا، سعودی و استکبار تقش قابل انکاری در شعله ور شدن این اغتشاشات داشتند، تصریح کرد: با جدا شدن معترضان واقعی از اغتشاشگران و آشوبگران در عراق بار دیگر استکبار در نقشه های شوم خود ناکام می ماند.
وی با اشاره به اغتشاشات ایران اذعان داشت: آمریکا روز به روز در پی جنایت بر علیه مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است ولی ملت ایران هوشیار و بصیر هستند و در مقابل تمام این دسیسه های مقاومت می کنند.
حجت الاسلام سلیمانی اردهالی انتخابات پیش رو را یکی از مهمترین رویدادهای سیاسی و اجتماعی نامید و خاطرنشان کرد: مردم در انتخابات افرادی را برای مجلس انتخاب کنند که وکیل و حافظ منافع ملت باشند.
وی با اشاره به اینکه برای هر کرسی مجلس 51 فرد ثبت نام کرده است، بیان داشت: یکی دیگر از معیارهای انتخاب برای مجلس توسط مردم این است افرادی انتخاب شوند که حافظ منافع حکومت و نظام جمهوری اسلامی باشند.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/117271/نماینده-مجلس-شورای-اسلامی-باید-وکیل-و-حافظ-منافع-ملت-باشد
بستن   چاپ