پیام سپاهان
در ایستگاه نهم لیگ برتر فوتبال بانوان
سپاهان به رده سوم رسید/ پیروزی ذوبی ها در ساحل خلیج فارس
جمعه 22 آذر 1398 - 14:34:21
پیام سپاهان - ایسنا/اصفهان هفته نهم لیگ برتر فوتبال بانوان باشگاههای کشور با پیروزی تیم های سپاهان و ذوب آهن همراه بود، سپاهانی ها با پیروزی پرگلی که در اصفهان مقابل زاگرس شیراز داشتند به رده سوم رسیدند تا مدعی تر از قبل شوند.

هفته نهم لیگ برتر فوتبال بانوان امروز جمعه با انجام 6 دیدار در شهرهای مختلف پیگیری شد.
به گزارش ایسنا، در صفائیه اصفهان تیم مدعی سپاهان توانست در دیداری پر گل با نتیجه 11 بر صفر زاگرس شیراز را مغلوب خود کند و به رده سوم جدول رده بندی برسد، تا به یک قدمی دیگر مدعیان شهرداری بم و تیم تغییر نام یافته وچان کردستان برسد. رقیه شهبازی، صفورا جعفری، فاطمه کریمی و هاجر دباغی گلزنان سپاهان در این دیدار بودند.
شهرداری بم صدرنشین رقابت ها در خانه پالایش گاز ایلام را با نتیجه 5 بر صفر پیروز شکست داد، تیم آذرخش کردستان که به وچان کردستان تغییر نام داده است در جدال با هیئت البرز 4 برصفر به پیروزی رسید و در رده دوم باقی ماند.
ذوب آهن دیگر نماینده اصفهان در بوشهر توانست 3 بر یک تیم پارس جنوبی که هفته ها است رنگ پیروزی به خود ندیده را شکست دهد. فرزانه نصر که هدایت ذوبی ها را برعهده دارد 2 گل و نرگس زهری یک گل برای ذوب آهن وارد دروازه میزبان کردند.
نتایج کامل به شرح زیر است:
سپاهان 11 - زاگرس شیراز صفر
پارس جنوبی بوشهر یک - ذوب‌آهن 3
ملوان 2- همیاری ارومیه صفر
پالایش گاز ایلام صفر - شهرداری بم 5
آذرخش کردستان(وچان کردستان) 4- هیئت فوتبال البرز صفر
شهرداری سیرجان 7 - آویسا خوزستان صفر
در جدول رده‌بندی بم با 27 امتیاز صدرنشین است و وچان کردستان هم با همین امتیاز و تفاضل گل کمتر در رده دوم قرار دارد، سپاهان 20 امتیازی هم به رده سوم صعود کرد.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/117265/سپاهان-به-رده-سوم-رسید--پیروزی-ذوبی-ها-در-ساحل-خلیج-فارس
بستن   چاپ