پیام سپاهان
سرمربی سپاهان: دیدار با پیکان برای ما حکم فینال را دارد
پنجشنبه 21 آذر 1398 - 20:29:43
پیام سپاهان - اصفهان- سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: دیدار با پیکان برای ما حکم فینال را دارد و هر 2 تیم به دنبال بُرد هستند.

امیر قلعه‌نویی، شامگاه پنجشنبه پیش از دیدار تیمش مقابل پیکان در یک نشست خبری افزود: تیم ما با هدف پیروزی به میدان خواهد رفت.
وی با اشاره به‌اینکه بازی‌های لیگ برتر بخصوص در بالای جدول حساس شده است، گفت: با اینکه تاکنون شانس با تیم سپاهان همراه نبوده اما ما نشان داده‌ایم که تیم خوبی هستیم و بازی‌های خوبی ارائه می‌دهیم.
سرمربی سپاهان با بیان‌اینکه فردا هر دو تیم بازی خوبی ارائه خواهند داد، اظهار داشت: در مقابل تیم پدیده بازی خوبی انجام دادیم با اینکه برای ما حاشیه‌های زیادی درست شد.
وی گفت: در مقابل پدیده روی غلفت بازیکنانم گل خوردیم ولی من به تیم خود اعتماد دارم.
قلعه‌نویی با اشاره به محرومین و مصدومین تیمش افزود: در دیدار فردا محبی را به‌دلیل محرومیت و منصوری و مسلمان را به‌دلیل مصدومیت در اختیار نداریم اما شاید حسینی که شرایط بازی را پیدا کرده است در دیدار فردا به میدان برود.
وی با بیان‌اینکه سپاهان بیشترین ضربه‌ها را از داوری‌ها خورده است، گفت: باید در برنامه‌های تلویزیونی، کارشناسی داوری انجام تا مشخص شود کدام تیم بیشترین ضربه را از داوری‌ها خورده است.
در هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال، دیدار تیم‌های سپاهان و پیکان روز جمعه 22 آذر از ساعت 16 و 40 دقیقه در ورزشگاه نقش جهان اصفهان برگزار می‌شود.
برچسب‌ها
تیم فوتبال سپاهان تیم فوتبال پیکان اصفهان امیرقلعه نویی

http://www.sepahannews.ir/fa/News/117237/سرمربی-سپاهان--دیدار-با-پیکان-برای-ما-حکم-فینال-را-دارد
بستن   چاپ