پیام سپاهان
نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل:
زیرمجموعه سازمان صمت اصفهان تفویض اختیار به کاشان را اجرا نکردند
پنجشنبه 21 آذر 1398 - 18:23:16
پیام سپاهان - کاشان - نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی گفت: با وجود دستور مدیرکل سازمان صمت استان اصفهان زیرمجموعه این سازمان تفویض اختیار با اداره صمت کاشان را اجرا نکردند.

به گزارش خبرنگار مهر ، سیدجواد ساداتی نزاد عصر پنج شنبه در جمع صنعتگران و بازرگانان کاشانی با بیان اینکه کاشان یکی از قطب های صنعتی استان اصفهان است، اظهار داشت: حضور صنعتگران و بازرگانان و صاحبان واحدهای تولیدی در منطقه کاشان یک فرصت برای افزایش رونق تولید است.
وی با اشاره به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی برای تحقق مولفه های اقتصاد مقاومتی ابراز داشت: وظیفه همه مدیران و مسئولین شهرستان و استان اصفهان است که از صنعتگران و کارآفرینان این منطقه حمایت کنند.
نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل با بیان اینکه مدیرکل سازمان صمت استان اصفهان دستور تفویض اختیار به اداره صمت کاشان داده است، تصریح کرد: با وجود این دستور زیرمجموعه این سازمان تفویض اختیار به اداره صمت کاشان را اجرا نمی کنند.
وی با اشاره به برخی از مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی در واحدهای تولیدی خود اذعان داشت: در صورتی که این تفویض اختیار انجام شود اداره کاشان می تواند مشکلات صنعتگران کاشان را حل و فصل کند و دیگر نیاز به رفت و آمدهای مکرر به مرکز استان نخواهد بود.
ساداتی نژاد تفویض اختیار به اداره صمت کاشان را احترام به صنعتگران، بازرگانان و کارآفرینان منطقه کاشان دانست و خاطرنشان کرد: کمیته کار کمیسیون ماده پنج هم به ظاهر به کاشان واگذار شده است اما هیچ خاصیت و برونداد موثری نداشته است.
وی اذعان داشت: با توجه به ظرفیت های بالای صنعتی و منابع انسانی و همچنین موقعیت جغرافیایی منحصر به فرد کاشان لازم است سازمان صمت اصفهان تمام تلاش و سعی خود را برای ساخت و بهره برداری از محل دائمی نمایشگاه های کاشان به کار بندد.
نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل از لزوم پیگیری مطالبات جدی کارآفرینان منطقه کاشان توسط مدیران و مسئولین سخن گفت و افزود: صنعتگران مجاهدان جبهه اقتصادی ایران هستند و باید از آن ها پشتیبانی کامل شود.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/117231/زیرمجموعه-سازمان-صمت-اصفهان-تفویض-اختیار-به-کاشان-را-اجرا-نکردند
بستن   چاپ