پیام سپاهان
مدیرکل صمت استان اصفهان مطرح کرد:
اعطای 450 میلیارد ریال تسهیلات به صنعتگران استان اصفهان تاکنون
پنجشنبه 21 آذر 1398 - 18:23:14
پیام سپاهان - کاشان - مدیرکل صمت استان اصفهان گفت: تاکنون 450 میلیارد ریال تسهیلات به صنعتگران و کارآفرینان استان اصفهان برای افزایش رونق تولید پرداخت شده است.

به گزارش خبرنگار مهر ، ایرج موفق عصر پنج شنبه در جمع خبرنگاران کاشانی با بیان اینکه با برگزاری جلسات کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در استان اصفهان 35 درصدواحدهایی که مشکل داشتند با تصویب این کارگروه به چرخه تولید برگشته اند، اظهار داشت: با ظرفیت سنجی انجام شده بعضی از واحدهای تولیدی-صنعتی به ظرفیت اسمی خود نرسیده اند.
وی با اشاره به تشکیل کمیته ای برای ظرفیت سنجی واحدهای تولیدی-صنعتی ابراز داشت: به دنبال این هستیم که با توجه به ظرفیت ماشین آلات نصب شده و زیرساخت های موجود در این واحدها، ظرفیت آن ها را به مقدار واقعی برسانیم.
مدیرکل سازمان صمت استان اصفهان با بیان اینکه اگر واحدی با حداقل ظرفیت خود کار نکند روز به روز دچار مشکل می شود، تصریح کرد: مجموعه سازمان صمت استان اصفهان تمام تلاش خود را برای افزایش رونق تولید در واحدهای تولیدی-صنعتی به کار بسته است.
در استان اصفهان چهار هزار طرح صنعتی در دست اجراست
وی با اشاره به اینکه در استان اصفهان چهار هزار طرح صنعتی در دست اجرا داریم، خاطرنشان کرد: این طرح ها به سه بخش دارای 40درصد پیشرفت فیزیکی، 60درصد پیشرفت فیزیکی و 80درصد پیشرفت فیزیکی تقسیم بندی شده اند.
موفق درباره طرح های دارای 60درصد پیشرفت فیزیکی گفت: در این بخش یک هزار و 500 طرح وجود دارد که این طرح ها در اولویت قرار گرفته اند.
اعطای تسهیلات در بخش رونق تولید هیچ سقف و محدودیتی ندارد
وی از اعطای بدون محدودیت تسهیلات به صنعتگران و کارآفرینان خبر داد و اذعان داشت: در بخش تسهیلات رونق تولید هیچ سقف و محدودیتی نداریم و هر تعداد طرح در کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید تصویب و توجیه فنی و اقتصادی داشته باشد تسهیلات بانکی به آن تعلق می گیرد.
اشتغال زایی یک هزار و 100 نفر در ازای پرداخت 450میلیارد ریال تسهیلات
مدیرکل سازمان صمت استان اصفهان با اعلام این خبر که تاکنون 450میلیارد ریال تسهیلات برای افزایش رونق تولید به صنعتگران و کارآفرینان استان پرداخت شده است، بیان داشت: در ازای این رقم برای یک هزار و 100 نفر اشتغال جدید ایجاد شده است.
وی افزود:حداقل 500 طرح جدید تا پایان سال اجرائی و به چرخه تولید استان وارد می شود.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/117228/اعطای-450-میلیارد-ریال-تسهیلات-به-صنعتگران-استان-اصفهان-تاکنون
بستن   چاپ