پیام سپاهان
دبیر پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مهر کاشان:
12 نفر آثار پانزدهمین جشنواره تئاتر مهر کاشان را داوری می کنند
چهارشنبه 20 آذر 1398 - 15:41:59
پیام سپاهان - کاشان - دبیر پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مهر کاشان گفت: 12 داور آثار پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مهر کاشان را داوری می کنند.

به گزارش خبرنگار مهر ، خیام وقار بعدازظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه آثار ارائه شده درسه بخش صحنه ای، خیابانی و نمایشنامه خوانی و نیز کارگاه عکاسی داوری می شوند، اظهار داشت: 9 نفر وظیفه داوری نمایش ها در سه بخش صحنه ای، خیابانی و محیطی را بر عهده دارند.
وی همچنین با اشاره به اینکه سه نفر نیز داور بخش کارگاه عکاسی جشنواره پانزدهم هستند، ابراز داشت: در بخش مسابقه نمایش صحنه ای «رؤیا تیموریان، حمیدرضا آذرنگ و محمد امیر یاراحمدی»، در بخش مسابقه نمایش خیابانی «مجید صالحی، امیرحسین شفیعی و فرزان دلفانی» و در بخش مسابقه نمایشنامه‌ خوانی نیز «فرهاد قائمیان، محسن علیخانی و نیما نادری» به داوری و ارزیابی آثار حاضر در جشنواره می پردازند.
دبیر پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مهر کاشان از برگزاری کارگاه تخصصی عکاسی تئاتر قبل از شروع جشنواره خبر داد و تصریح کرد: داوری آثار این کارگاه که با رویکرد «آموزش مبانی و اصول عکاسی در صحنه تئاتر» برگزار می شود را «حمید جبلی، سیف الله صمدیان و مهدی آشنا» بر عهده دارند.
وی همچنین از برگزاری آیین افتتاحیه پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مهر کاشان خبر داد و خاطرنشان کرد: این مراسم پنج شنبه 21 آذرماه از ساعت 14:30 در کنار تپه های باستانی و تاریخی سیلک با حضور هنرمندان و جمعی از مدیران و مسئولین شهری برگزار می شود.
به گزارش مهر، پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مهر کاشان از 21 تا 29 آذرماه در کاشان با همکاری اداره کل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و به میزبانی فرهنگسرای مهر سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان برگزار می شود.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/117162/12-نفر-آثار-پانزدهمین-جشنواره-تئاتر-مهر-کاشان-را-داوری-می-کنند
بستن   چاپ