پیام سپاهان
برپایی پنجمین نمایشگاه اشتغال و کارآفرینی دانشگاه علمی کاربردی اصفهان
سه شنبه 19 آذر 1398 - 16:44:37
پیام سپاهان - ایسنا/اصفهان به مناسبت هفته پژوهش، پنجمین نمایشگاه اشتغال و کارآفرینی دانشگاه جامع علمی کاربردی استان اصفهان امروز در مجموعه سیتی سنتر اصفهان برپا شد.

سرپرست دانشگاه علمی کاربردی استان اصفهان امروز (سه شنبه) در نشست خبری اظهار کرد: درخواست تجاری‌سازی محصولات کشاورزی برای تیران، مرکز نوآوری شهر هوشمند برای مرکز شهرداری‌های اصفهان و مرکز نوآوری خورو بیابانک نیز ارائه شده است.
مهدی قیصری ادامه داد: چهار رویداد شتاب از جمله رویداد شتاب سنگ و صنایع وابسته، رویداد موسیر، رویداد نمک و رویداد شتاب فولاد را در دستور کار داریم که تا پایان سال برگزار می‌شود.
به گزارش ایسنا، پنجمین نمایشگاه اشتغال و توسعه کارآفرینی دانشگاه علمی کاربردی با هدف معرفی توانمندی‌ها و دستاوردهای دانشجویان و دانش‌آموختگان دانشگاه با بخش‌های مختلفی از قبیل معرفی رشته‌ها و مشاغل قابل احراز، مشاغل خانگی و بومی، کلینیک مشاوره اشتغال و کارآفرینی از 19 تا 22 آذرماه در مجموعه سیتی سنتر اصفهان برگزار می‌شود.
این نمایشگاه امروز با حضور معاون پژوهشی دانشگاه علمی کاربردی کشور افتتاح شد و برگزاری میزگردهای تخصصی و کارگاه های آموزشی با موضوعات اشتغال و کارآفرینی، تهیه طرح کسب و کار، معرفی مشاغل آینده نیز از برنامه های جانبی این نمایشگاه است.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/117104/برپایی-پنجمین-نمایشگاه-اشتغال-و-کارآفرینی-دانشگاه-علمی-کاربردی-اصفهان
بستن   چاپ