پیام سپاهان
رئیس ارتباطات مردمی شهرداری اصفهان:
بیشتر درخواست های شهروندان اصفهانی از 137 درباره خدمات شهری است
سه شنبه 19 آذر 1398 - 15:00:21
پیام سپاهان - اصفهان-رئیس ارتباطات مردمی شهرداری اصفهان گفت: 30نفر در سه شیفت کاری پاسخگوی نیازهای شهروندان در سامانه 137 هستند که بیشتر درخواست ها به خدمات شهری است.

حامد سحاریان در روز سه شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه اداره ارتباطات مردمی شهرداری اصفهان پاسخ گو همیشه بیدار و شبانه روزی در تمام ایام سال است و با ثبت تمامی درخواست های شهروندان و پیگیری تا اقدام نهایی در خدمت شهروندان شهر اصفهان است، اظهار داشت: پاسخگویی در مجموعه 137 در سه شیفت هفت و نیم صبح تا دو و نیم بعدازظهر و دو و نیم بعداز ظهر تا هشت و نیم شب و شیفت شب تا صبح ادامه دارد.
وی با اشاره به اینکه در مواقع بحرانی مانند باد و طوفان و ایام نوروز تماس ها با مجموعه 137 افزایش چشمگیری می یابد، تصریح کرد: این مجموعه در شبانه روز آماده پاسخ گویی به نیاز شهروندان است و حتی اگر مواردی هم به زیرمجموعه های شهرداری مربوط نباشد سعی می شود به شهروندان راهنمایی های لازم داده شود.
رئیس ارتباطات مردمی شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه 58 درصد تماس ها ثبت می شود و بلافاصله پاسخ داده می شود، گفت: میزان رضایت شهروندان از خدمات مجموعه 137 بیش از 90 درصد برآورد شده است.
وی یکی از وظایف این مجموعه را ارائه تحلیل و آمار ماهیانه، فصلی و سالیانه برای مدیریت شهری و اعضای شورای شهر و معاونان شهردار و شهردار دانست و افزود: با ارائه مسایل و درخواست شهروندان ملاقات های مردمی برنامه ریزی می شود و برنامه ریزی در بودجه بندی هم لحاظ می شود.
سحاریان پل ارتباطی مردم با شهرداری را علاوه بر مجموعه 137 سامانه پیام کوتاه 2000137 اعلام کرد و گفت: پیام شهروند 3137 هم به طور مستقیم پل ارتباطی شهروندان با شهردار در مسیر پاسخ گویی است.
وی با اشاره به حذف قبوض عوارض شهرداری، خودرو و توسعه گردشگری به ویژه در ایام نوروز تصریح کرد: تماس شهروندان با مجموعه 137 بسیار وسیع است و یکی از موضوعات مهم که شهروندان نسبت به آن حساسیت ویژه دارند مساله هدررفت آب است که در صدر پنج تماس دریافتی این مجموعه است.
رئیس ارتباطات مردمی شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه بیشتر تماس ها توسط زنان خانه دار و ساکنان محله ها انجام می شود، اظهار داشت: هر اپراتور مجموعه 137 در روز به طور متوسط پاسخ گو صدو پنجاه درخواست شهروندان است و پس از ارجاع به واحد مربوطه در شهرداری بخش بازخورد تا رسیدن به رضایت شهروندان به خدمت رسانی ادامه خواهد داد.
وی افزود: 47 درصد درخواست های شهروندان به خدمات شهری مربوط می شود و پس از آن 42 درصد به مشاوره در امور شهری و بقیه به امور حمل و نقل و ترافیک مربوط می شود.
سحاریان با اشاره به اینکه منطقه 8 شهرداری بیشترین تراکم را دارد و بالاترین تماس به سامانه 137 را به این منطقه نسبت داد و اضافه کرد: شهروندان مناطق دو و نه و یازده بیشترین رضایت را از مجموعه ارتباطات مردمی شهرداری اصفهان داشته اند.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/117095/بیشتر-درخواست-های-شهروندان-اصفهانی-از-137-درباره-خدمات-شهری-است
بستن   چاپ