پیام سپاهان
مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان:
شناسایی مکانهای پرخطر بازار اصفهان/تعبیه شیرهای هیدرانت
سه شنبه 19 آذر 1398 - 15:00:20
پیام سپاهان - اصفهان-مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: با شناسایی مکان های پرخطر بازار اصفهان اقداماتی برای رفع رطوبت سقف بازار با همکاری میراث فرهنگی و سازمان بهسازی و نوسازی انجام خواهد گرفت.

منصور شیشه فروش در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به اهمیت ایمنی بازار اصفهان اظهار داشت: با برگزاری جلسه ای ویژه با حضور اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، اتاق اصناف، اداره کل اوقاف، شرکت توزیع برق شهرستان اصفهان و شهرداری ایمنی بازار به طور ویژه مورد بررسی و تاکید واقع شد.
وی با مهم دانستن بازار اصفهان و رعایت نکات ایمنی توسط تمام سازمانهای ذی ربط تصریح کرد: قرار شد تمام اصناف مختلف فعال در بازار در برابر حریق و حادثه در بازار ایمن شوند و برای پایگاه های پشتیبانی آتش نشانی جانمایی شود.
شارژ کپسول هایی آتش نشانی توسط هیئت امنای بازار
مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با اشاره به شارژ کپسول هایی آتش نشانی توسط هیئت امنای بازار ابراز داشت: رعایت اصول ایمنی در چیدمان کسبه بازار در اولویت قرار گرفت و قرار شد طرح ترافیک در تردد ماشین های امدادی تسهیل شود.
وی با تاکید بر ایمنی سیستم برق بازار بیان داشت: مقرر شد اداره کل میراث فرهنگی و اداره کل اوقاف زمین مناسب برای احداث سه پست برق را در اختیار شرکت توزیع برق شهرستان قرار دهد و این شرکت مکلف شد در مدت سه ماه این سه پست را احداث و عملیاتی کند.
تعبیه شیرهای هیدرانت در بازار اصفهان برای تامین آب در شرایط اضطراری
شیشه فروش با اشاره به تعبیه شیرهای هیدرانت در بازار اصفهان برای تامین آب در شرایط اضطراری گفت: با شناسایی مکان های پرخطر، اقداماتی برای رفع رطوبت سقف بازار با همکاری میراث فرهنگی و سازمان بهسازی و نوسازی انجام خواهدگرفت.
وی با تاکید بر اینکه با ابلاغ دستورالعمل مدیریت بحران استانداری ضمانت لازم برای سازمانهای ذی ربط جهت ایمنی بازار اصفهان فراهم خواهد شد، اضافه کرد: مقرر شد آموزش‌های کسبه در زمینه ایمنی با همکاری شهرداری، آتش نشانی و شرکت توزیع برق شهرستان انجام شود و بازدیدهای دوره‌ای جهت استانداردهای ایمنی در بازار با همکاری اتاق اصناف و هیات امنای بازار اجرا شود تا خطری بازار تاریخی اصفهان را تهدید نکند.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/117094/شناسایی-مکانهای-پرخطر-بازار-اصفهان-تعبیه-شیرهای-هیدرانت
بستن   چاپ