پیام سپاهان
عملیات اجرایی پروژه مجتمع قضایی اصفهان آغاز شد
سه شنبه 19 آذر 1398 - 11:47:59
پیام سپاهان - اصفهان - عملیات اجرایی پروژه بزرگ مجتمع قضایی اصفهان روز سه‌شنبه با حضور معاون پشتیبانی و عمرانی قوه قضاییه آغاز شد.

این طرح در 47 هزار متر مربع زیربنا و با اعتبار پیش‌بینی شده 300 میلیارد ریالی اجرا می‌شود.
معاون مالی، پشتیبانی و عمرانی قوه قضاییه در آیین آغاز به کار این پروژه گفت: اصفهان یکی از استان‌هایی است که در اولویت تأمین فضاهای فیزیکی است واین پروژه یکی از اولویت‌های ما در قوه قضاییه است.
محمدحسین فروزان مهر اظهار داشت: قوه قضاییه در دوره جدید وارد مرحله تازه‌ای شده و سند بالادستی ما سند تحول این قوه است که به تأیید رهبر معظم انقلاب رسیده و از سوی ایشان ابلاغ شده و متناسب با آن سیاست‌ها و برنامه‌ریزی انجام شده است.
وی خاطرنشان کرد: یکی از سیاست‌های این سند تأمین زیرساخت‌های امر قضاست که بطورعمده مربوط به تأمین فضاهای فیزیکی مورد نیاز است که بیشتر اعتبارات آن دولتی است و با توجه به وضعیت ویژه اقتصادی که امروز با آن روبه رو هستیم، شرایط سختی پیش روی همه سازمان‌ها و نهادها و حتی نظام پیمانکاری قرار گرفته است.
فروزان مهر افزود: پیش از این در زمان جنگ تحمیلی نیز با شرایط سخت‌تری مواجه بودیم که با همراهی و همدلی همه مردم و نهادها این شرایط را پشت سر گذاشتیم.
معاون مالی، پشتیبانی و عمرانی قوه قضاییه با اشاره به پیش بینی مدت زمان سه ساله برای اجرای این پروژه تصریح کرد: امروز نیز با وجود این شرایط در صورت تأمین منابع مالی، معاونت مالی قوه قضاییه و پیمانکار این آمادگی را دارند تا این پروژه را ظرف مدت زمان کمتری به پایان برسانند.
معاون مالی، پشتیبانی و عمرانی قوه قضاییه پیش از این با حضور در شهرستان خمینی‌شهر ساختمان جدید دادگستری این شهرستان را افتتاح کرد.
برچسب‌ها
دادگستری خمینی شهر حقوقی و قضایی اصفهان

http://www.sepahannews.ir/fa/News/117065/عملیات-اجرایی-پروژه-مجتمع-قضایی-اصفهان-آغاز-شد
بستن   چاپ