پیام سپاهان
مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان:
از ابتدای امسال 10 نفر در استان اصفهان دچار گازگرفتگی شده اند
دوشنبه 18 آذر 1398 - 10:23:51
پیام سپاهان - اصفهان-مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: از ابتدای امسال ده نفر دچار گاز گرفتگی شده اند و لازم است نکات ایمنی در این خصوص رعایت شود.

منصور شیشه فروش در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به استنشاق گاز مونوکسید کربن به عنوان عامل مرگ ده نفر در استان اصفهان از ابتدای سال تاکنون اظهار داشت: دستورالعمل استفاده ایمن از وسایل گرمایشی و گازسوز توسط مدیریت بحران و شرکت گاز به تمام دستگاه ها و خوابگاه ها ابلاغ شده است.
وی افزود: اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان و سازمان نوسازی مدارس موظف شده است در ایمن سازی مدارس در شهرها و روستاها اقدامات لازم را انجام دهد و در همین راستا هشتاد درصد مدارس استان اصفهان ایمن سازی شده اند.
مدیرکل مدیریت بحران استان اصفهان با اشاره به اینکه هنوز هم مدارسی در استان اصفهان از نفت به عنوان وسیله گرمایشی استفاده می شود، تصریح کرد: این مدارس در مناطق روستایی صعب العبور واقع شده اند و با این وجود با نظارت سازمان نوسازی مدارس سعی خواهد شد تا استانداردسازی در تمام مدارس استان اصفهان به انجام برسد تا هیچ گونه خطری جان دانش آموزان را تهدید نکند.
وی با تاکید بر آموزش و رعایت نکات ایمنی توسط خانواده ها به ویژه در منازل مسکونی کوچک گفت: شرکت گاز موظف است با همکاری سازمان هلال احمر توصیه های ایمنی و آموزشی را در شهرها و روستاها اجرایی کند تا شاهد حادثه های تلخ استنشاق گاز مونوکسید کربن نباشیم.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/116963/از-ابتدای-امسال-10-نفر-در-استان-اصفهان-دچار-گازگرفتگی-شده-اند
بستن   چاپ