پیام سپاهان
فرماندار کاشان مطرح کرد:
رشد 59 درصدی کاندیداهای ثبت نام کننده برای انتخابات مجلس در کاشان
يکشنبه 17 آذر 1398 - 23:00:39
پیام سپاهان - کاشان - فرماندار کاشان گفت: افراد ثبت نام کرده برای نامزدی یازدهمین دوره انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه کاشان و آران و بیدگل نسبت به دوره قبل 59درصد افزایش یافته است.

به گزارش خبرگزاری مهر ، علی اکبر مرتضایی عصر یکشنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه 73 نفر برای یازدهمین دوره انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه کاشان و آران و بیدگل ثبت نام کرده اند، اظهار داشت: این تعداد افراد نسبت به دوره قبل یک افزایش 59 درصدی را نشان می دهد.
وی با اشاره به اینکه تمام دستگاه ها و همچنین شورای انتخابات کاشان تلاش خود را برای حضور حداکثری مردم به کار می بندند، ابراز داشت: احترام به رای مردم و اجرای دقیق قانون وظیفه اصلی مجریان انتخابات است.
همه عوامل اجرایی باید نسبت به قانون انتخابات اشراف کامل داشته باشند
فرماندار کاشان با بیان اینکه تمام تلاش خود را می کنیم تا انتخابات در کاشان بدون حاشیه برگزار شود، تصریح کرد: از جمله مواردی که در برگزاری انتخابات حتما باید مورد توجه قرار گیرد این است که همه عوامل اجرایی باید نسبت به قانون انتخابات اشراف کامل داشته باشند.
وی با بیان اینکه شورای انتخابات کاشان کاملا بر اساس تقویم زمان بندی انتخابات عمل می کند، اذعان داشت: همه هدف برگزارکنندگان انتخابات پیش رو برگزاری سالم و قانونمند انتخابات است.
مرتضایی با اشاره به اینکه تمام هماهنگی ها با دستگاه های اجرایی و استانداری و همچنین وزارت کشور برای برگزاری انتخابات در کاشان انجام شده است، خاطرنشان کرد: دستگاه های اجرایی کاشان از تمام ظرفیت خود برای برگزاری این انتخابات و حضور حداکثری مردم استفاده می کنند.
تجهیزات کامل، دسترسی آسان مردم، امنیت و همچنین رفت و آمد آسان از جمله معیارهای انتخاب شعب انتخاباتی است
وی با بیان اینکه20 فرایند از 23 فرایند انتخابات موجود به صورت الکترونیک برگزار می شود، بیان داشت: تا این لحظه درباره برگزاری انتخابات به صورت الکترونیک، نامه ای از طرف شورای نگهبان ابلاغ نشده است و انتخابات پیش رو به صورت دستی برگزار خواهد شد.
فرماندار کاشان افزود: شهرستان کاشان حوزه اصلی انتخابات و شهرستان آران و بیدگل حوزه فرعی در انتخابات پیش رو است و بخش قمصر کاشان نیز در این انتخابات جز حوزه انتخابیه نطنز و بادرود است.
وی با اشاره به انتخاب حوزه های انتخاباتی گفت: در انتخاب حوزه های انتخاباتی تجهیزات کامل، دسترسی آسان مردم، امنیت و همچنین رفت و آمد آسان مدنظر قرار می گیرد.
تشکیل هیئت بازرسی سه نفره برای انتخابات مجلس 98
مرتضایی همچنین از تشکیل هیئت بازرسی برای انتخابات مجلس شورای اسلامی در کاشان خبر داد و ابراز داشت: این هیئت سه نفره شامل مسعود خاندایی قمصری معاون فرماندار و رئیس هیئت بازرسی انتخابات کاشان، سعید ابریشمی راد شهردار کاشان و علیرضا عرب بیگی رئیس اداره برق کاشان است.
وی افزود: در روز انتخابات در هر شعبه اخذ رای یک نماینده به عنوان بازرس از طرف هیئت بازرسی برای حسن برگزاری انتخابات وجود خواهد داشت و برای هر ده شعبه یک سربازرس انتخاب می شود.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/116951/رشد-59-درصدی-کاندیداهای-ثبت-نام-کننده-برای-انتخابات-مجلس-در-کاشان
بستن   چاپ