پیام سپاهان
سرمربی نساجی مازندران: دیدار سختی را مقابل ذوب‌آهن در پیش‌رو داریم
يکشنبه 17 آذر 1398 - 20:33:12
پیام سپاهان - اصفهان - سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران گفت: دیدار پرفشار و فیزیکی سختی را فردا در مقابل تیم ذوب‌آهن اصفهان در پیش‌رو داریم.

نشست خبری سرمربیان دو تیم ذوب‌آهن و نساجی در حالی شامگاه یکشنبه برگزار شد که برق مجموعه ورزشی ملت اصفهان(محل نشست)، به‌دلیل یک حادثه قطع شد. اما محمدرضا مهاجری و علیرضا منصوریان سرمربیان 2 تیم نساجی مازندران و ذوب‌آهن اصفهان با تواضع در محل نگهبانی این مجموعه، به سووالات خبرنگاران پاسخ گفتند.
محمدرضا مهاجری شامگاه یکشنبه در نشست خبری قبل از بازی تیمش با ذوب‌آهن اصفهان افزود: بازیکنان تیم من از انگیزه بالایی برای دیدار فردا برخوردارند و بازی خوبی را به نمایش خواهند گذاشت.
وی با بیان‌اینکه در مقابل تیم ذوب‌آهن بازی دشوار و فیزیکی سختی خواهد بود؛ گفت: در این دیدار با وجوداینکه برخی از بازیکنان از تیم جدا شده‌اند، نوع بازیمان متفاوت است و تغییراتی کرده ولی با این حال زمان می‌برد تا به شرایط ایده‌آل خود برسیم.
وی گفت: تیم ما هم با بازیکنانی که در اختیار دارد برای بازی فردا برنامه دارد و سعی بازیکنان این است که بهترین عملکرد را داشته باشند.
مهاجری اظهار داشت: تیم ما در بازی با استقلال و پرسپولیس بازی خوبی را به نمایش گذاشت با این حال که نتیجه لازم را کسب نکردیم و امیدوارم در کنار بازی‌های زیبا و خوبی که ارائه می دهد بتواند نتیجه نیز بگیرد.
مهاجری با اشاره به جایگاه کنونی تیم‌های ذوب‌آهن و نساجی در جدول لیگ برتر افزود: جایگاه این دو تیم باید بهتر از مکان کنونی باشد، در بازی فرداد هر تیمی که با تمرکز بهتری بازی کند می‌تواند پیروز میدان شود.
وی افزود: امیدوارم در دیدار فردا تیم ما پیروز میدان شود و بتواند هر سه امتیاز این بازی را در اصفهان کسب کنیم.
مهاجری با بیان اینکه دیدارهای استقلال و پرسپولیس به اندازه 2 بازی به تیم ما فشار وارد می‌کند، اظهار داشت: سعی ما این بوده است تا با انجام تمرینات خوب و ریکاوری، خود را برای بازی با ذوب‌آهن آماده کنیم.
وی همچنین با اشاره به به تاثیر هواداران در ایجاد انگیزه برای بازیکنانش گفت: کسی از تیم ما انتظار معجزه ندارد و با همین بضاعت، فوتبال زیبا و تماشاگرپسند بازی می‌کنیم و به کار خود ادامه می دهیم.
دیدار تیم‌های ذوب‌آهن اصفهان و نساجی مازندران از هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال کشور از ساعت 17:30 فردا دوشنبه 18 آذر در ورزشگاه فولادشهر اصفهان برگزار می‌شود.
برچسب‌ها
لیگ برتر ذوب آهن رضا‌ مهاجری اصفهان

http://www.sepahannews.ir/fa/News/116940/سرمربی-نساجی-مازندران--دیدار-سختی-را-مقابل-ذوب‌آهن-در-پیش‌رو-داریم
بستن   چاپ