پیام سپاهان
در مسابقات بین‌المللی اسکواش اصفهان جونیور:
رقابت رده‌های 11 و 13 سال اسکواش بسیار حساس بود
يکشنبه 17 آذر 1398 - 18:20:28
پیام سپاهان - ایسنا/اصفهان ناظر فدراسیون بخش دختران مسابقات بین‌المللی اسکواش اصفهان جونیور گفت: امسال شاهد حضور بازیکنان زیادی در رده‌های سنی زیر 11 و 13 سال بودیم که رقابت‌ تنگاتنگ و حساسی داشتند.

مرجان کریمی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: دومین دوره مسابقات بین‌المللی اسکواش اصفهان جونیور در شش رده سنی با حضور 119 شرکت‌کننده و انجام 154 بازی در جدول اصلی و پلیت به مدت 3 روز در مجموعه آکادمی اسکواش شهید نصر اصفهان برگزار شد.
وی افزود: نکته حائز اهمیت این دوره استقبال خوب و بالای بازیکنان در رده‌های سنی زیر 11 و 13 سال و همچنین حضور بازیکنان خوب و مطرح ملی‌پوش در تمام رده‌های سنی بود. شرکت بازیکنان جدید و مستعد جذابیت بازی‌ها را دو چندان کرده بود و بسیار از نتایج غیرقابل‌پیش‌بینی بود.
ناظر فدراسیون بخش دختران مسابقات بین‌المللی اسکواش اصفهان جونیور گفت: این مسابقات تأثیر بسیار زیادی در رشد و شکوفایی استعدادها دارد. برگزاری فصلی مسابقات جوانان به صورت بین‌المللی باعث پیشرفت و بهتر دیدن شدن بازیکنان می‌شود. کادر اجرایی و فنی خوب و مجرب این دوره از مسابقات در کنار میزبانی خوب هیئت اسکواش استان اصفهان موجب شد تا بازیکنان در فضایی آرام و رفاه به مسابقه بپردازند.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/116935/رقابت-رده‌های-11-و-13-سال-اسکواش-بسیار-حساس-بود
بستن   چاپ