پیام سپاهان
جایزه دلاری انگیزه بازیکنان را افزایش می دهد
يکشنبه 17 آذر 1398 - 18:20:28
پیام سپاهان - ایسنا/اصفهان ناظر فدراسیون در دومین دوره مسابقات بین‌المللی اسکواش جونیور اصفهان گفت: مسابقات از سطح کمی و کیفی خوبی برخوردار بود و جایزه دلاری انگیزه بالایی را در بازیکنان ایجاد کرده بود.

علی کتابفروش در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: در این دوره شاهد حضور خوب و بالایی از بازیکنان در رده‌های مختلف سنی بودیم. یکی از نکات مهم و مثبت این مسابقات حضور ناظران و نمایندگان تیم‌های ملی برای شناسایی و انتخاب بازیکنان مستعد است.
وی افزود: فدراسیون اسکواش نگاه ویژه‌ای به بخش استعدادیابی و سرمایه‌گذاری بر روی رده‌های پایه دارد. با توجه به این‌که طی ماه‌های اخیر کمیته استعدادیابی زیرمجموعه کمیته تیم‌های ملی شده است ارتباط بین این دو کمیته بیشتر از قبل شده است و انتظار می‌رود در آینده شاهد اتفاقات خوبی در این زمینه باشیم.
ناظر فدراسیون در دومین دوره مسابقات بین‌المللی اسکواش جونیور اصفهان خاطرنشان کرد: هرچقدر سرمایه‌گذاری و پرورش نیروهای مستعد بهتر و باکیفیت بالا انجام شود و بازیکنان این رده‌ها بتوانند تجربه مسابقات بین‌المللی به دست آورند در آینده تیم ملی بزرگسالان خوبی خواهیم داشت. اسکواش ایران طی سال‌های اخیر رشد و پیشرفت بسیار خوبی داشته است و قطعاً اگر بتوانیم بازیکنان رده‌های پایه خوبی پرورش دهیم در تیم ملی بزرگسالان در آینده به موفقیت‌های خوبی خواهیم رسید.
کتابفروش گفت: برگزاری مسابقاتی در چنین سطحی تأثیر زیادی در شکوفا شدن استعدادها و محک خوردن آن‌ها می‌شود تا مربیان بتوانند در ادامه بر روی نقاط ضعف و قوت آن‌ها کار کنند. طبق برنامه‌ریزی فدراسیون قرار است از امسال مسابقات بین‌المللی جوانان به‌صورت فصلی برگزار شود که بعد از مسابقات بهار در یزد، تابستان در تهران و پاییز که در اصفهان برگزار شد، آخرین مسابقات فصلی امسال قرار است اسفندماه در بیرجند برگزار شود.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/116934/جایزه-دلاری-انگیزه-بازیکنان-را-افزایش-می-دهد
بستن   چاپ