پیام سپاهان
گل‌محمدی: لغو بازی با تراکتور ضربه بزرگی به ما زد
يکشنبه 17 آذر 1398 - 15:11:17
پیام سپاهان - سرمربی شهرخودرو می‌گوید لغو بازی تیمش با تراکتور موجب خارج شدن این تیم از شرایط مسابقه شد و به این مجموعه ضربه زد.

به گزارش ایسنا، یحیی گل‌محمدی در نشست خبر پیش از دیدار تیمش مقابل سپاهان اظهار کرد: بعد از دو شکست متوالی، روزهای سختی را پشت سر می‌گذاریم‌. برای هر تیمی ممکن است هفته‌هایی از فصل را با شکست پشت سر بگذارد.
وی یادآور شد: مهم این است که تمرکزمان را روی مسائل فنی بگذاریم. با بچه‌ها زیاد صحبت کردیم و باید از این مقطع به خوبی عبور کنیم. هنوز کار دست خودمان است و باید تمرکز بیشتری داشته‌باشیم. مشکلاتی وجود دارد اما فقط با تمرکز و کار و تلاش بیشتر می‌توان این مسائل را حل کرد. با حریفی بازی داریم که مدعی جدی قهرمانی است. سپاهان بازیکنان و کادر فنی متبحری دارد و برای کسب سه امتیاز به میدان می‌آید. ما هم برای سه امتیاز تلاش می‌کنیم و بیش از هر زمان دیگری به حضور پررنگ هواداران نیاز داریم چرا که تیم نیاز به پشتیبانی و حمایت دارد.
سرمربی شهرخودرو تصریح کرد: متاسفانه ساعت برگزاری مسابقه، زمان مناسبی نیست و ممکن است مشکلات زیادی برای حضور هواداران به وجود بیاورد اما امیدوارم فردا ورزشگاه مملو از تماشاگر شود. باید از سازمان لیگ هم به خاطر شرایط پیش‌آمده برای ساعت و روز برگزاری مسابقات و همچنین لغو رقابت‌ها گلایه کنیم. مخصوصا لغو دیدار با تراکتور کار را برای ما سخت کرد چرا که تیم از شرایط بازی خارج شد و ضربه بزرگی خوردیم.
گل‌محمدی از غیبت سینا زامهران، محمد آقاجانپور و حسین مهربان در بازی با سپاهان خبر داد.
ادامه دارد...

http://www.sepahannews.ir/fa/News/116915/گل‌محمدی--لغو-بازی-با-تراکتور-ضربه-بزرگی-به-ما-زد
بستن   چاپ