پیام سپاهان
دمای اصفهان کاهش می‌یابد
يکشنبه 17 آذر 1398 - 15:10:30
پیام سپاهان - اصفهان- کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی اصفهان گفت: با خروج سامانه بارشی دمای هوا در این منطقه چهار تا 6 درجه سانتی‌گراد کاهش می‌یابد.

فاطمه زهرا سیدان روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: نقشه‌های هواشناسی بیانگر خروج تدریجی سامانه بارشی از استان تا اواخر وقت امروز است .
وی بیان کرد: بارش برف و باران و مه‌ صبحگاهی و در بعدازظهر گاهی وزش باد به نسبت شدید در بیشتر مناطق به‌ویژه نواحی جنوبی و غربی استان پیش‌بینی می‌شود.
کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی اصفهان اضافه کرد: کمینه دمای هوا در 24 ساعت آینده در بیشتر مناطق استان چهار تا 6 درجه سانتیگراد کاهش خواهد داشت.
وی خاطرنشان کرد: بیشترین میزان بارندگی از بعد از ظهر شنبه تا ساعت 9 و 30 دقیقه امروز یکشنبه در فریدون‌شهر با 25.9 دهم میلی‌متر ثبت شده است.
سیدان ادامه داد: دراین مدت شهرستان های چادگان با 18.6 میلی متر، سمیرم با 14.8 میلی متر، داران با 12.7 میلی متر، خوانسار با 8.9 میلی‌متر، میمه با 5.4 میلی‌متر، گلپایگان با 5.4 میلی‌متر، مورچه خورت با چهار میلی‌متر، نجف آباد با 2.1 میلی متر، مبارکه با 2 میلی‌متر و اصفهان نیز با 1.3 میلی متر بعد از فریدون‌شهر بیشترین میزان بارندگی را داشتند.
سیدان اضافه کرد: دمای هوای اصفهان در گرمترین ساعات روز گذشته به 11 درجه سانتیگراد و امروز در سردترین ساعت به صفر درجه سانتی گراد رسید.
به گفته وی چوپانان با 17 درجه سانتی گراد به عنوان گرمترین و بویین و میاندشت با هشت درجه سانتی‌گراد زیر صفر بعنوان سردترین نقطه استان اصفهان اندازه‌گیری شده است.
این کارشناس برای هوای کلان‌شهر اصفهان در روز دوشنبه، هوای قسمتی ابری و مه‌صبحگاهی، گاهی افزایش ابر و وزش باد و برای روز سه شنبه، آسمانی قسمتی ابری، گاهی افزایش ابر و وزش باد پیش بینی کرد.
برچسب‌ها
هواشناسی سامانه بارشی اصفهان کاهش دما

http://www.sepahannews.ir/fa/News/116912/دمای-اصفهان-کاهش-می‌یابد
بستن   چاپ