پیام سپاهان
دبیر تشکل جنبش اصلاحات انقلابی اصفهان :
محدود به گرایش سیاسی اصلاح طلب و اصولگرا نیستیم
يکشنبه 17 آذر 1398 - 13:09:22
پیام سپاهان - اصفهان - دبیر تشکل نوظهور جنبش مردمی اصلاحات انقلابی استان اصفهان گفت: فعالیت این تشکل سیاسی محدود به افراد با گرایش سیاسی اصولگرا و اصلاح طلب نیست.

حسین صادق زاده روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا با اشاره به اینکه این تشکل سیاسی به تازگی فعالیت خود را در استان اصفهان آغاز کرده است، اظهار داشت: هر تشکل سیاسی بر حسب اصولی که دنبال می‌کند فعالیت خواهد کرد و ما نیز از این قاعده مستثنی نیستیم.
وی افزود: جنبش مردمی اصلاحات انقلابی پسوند اصولگرایی را با خود یدک نمی‌کشد و همانگونه که از اسم آن بر می‌آید، جنبش مردمی و جوان انقلابی را به همراه دارد و هدف آن استفاده از ظرفیت بالای جوانان انقلابی استان اصفهان است.
دبیر تشکل جنبش مردمی اصلاحات انقلابی استان اصفهان اضافه کرد: با توجه به اینکه این جوانان می‌توانند طرز فکر اصلاح طلبی یا اصولگرایی داشته باشند بنابراین حضور افراد در این جنبش به اصولگرا یا اصلاح طلب محدود نمی‌شود.
وی هدف این تشکل سیاسی را عمل به‌ منویات رهبر معظم انقلاب در گام دوم انقلاب دانست و گفت: عمل به منویات رهبر معظم انقلاب مانند یک خط مشی باید در پیش روی اعضای این تشکل سیاسی قرار داشته باشد.
صادق‌ زاده ادامه داد: این تشکل سیاسی، اهداف و آرمان‌های اصولگرایی که همانا اعتلای نظام جمهوری اسلامی تحت لوای فرمایش‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی است را دنبال می‌کند و به همین دلیل شائبه تعلق آن به جریان اصولگرایی را دامن زده است در حالیکه عملکرد برخی از اصولگرایان که همانا ورود به عرصه پیگیری منافع حزبی است باعث شده تا این جنبش خود را از جرگه جریان اصولگرایی خارج کند.
وی بیان کرد: برخی از دوستان اصلاح‌طلب نیز که در این چند سال با توجه به قرار داشتن جریان مطلوب ایشان بر کرسی قدرت، نتوانسته خواسته‌های واقعی مردم را جامه عمل بپوشاند ضمن پیش دستی در برخی مطالب منتشر شده در رسانه‌ها عاریه گرفتن عبارت اصلاحات را در این جنبش مطرح کردند در حالیکه اصلاحات و مشتقات آن به کرات در قرآن کریم، احادیث و روایات و جملات بزرگان مطرح شده و نمی‌توان آن را مصادره به مطلوب کرد.
21 مهر امسال تشکل سیاسی جنبش مردمی اصلاحات انقلابی در استان اصفهان اعلام موجودیت کرد.
برچسب‌ها
اصولگرایان اصفهان اصلاح طلبان احزاب سیاسی

http://www.sepahannews.ir/fa/News/116898/محدود-به-گرایش-سیاسی-اصلاح-طلب-و-اصولگرا-نیستیم
بستن   چاپ