پیام سپاهان
حوادث یک هفته اخیر در اصفهان 21 مصدوم داشت
يکشنبه 17 آذر 1398 - 13:09:20
پیام سپاهان - اصفهان- وقوع 2 فقره حادثه رانندگی و همچنین گازگرفتگی با منوکسیدکربن در یک هفته اخیر 21 تن را در استان اصفهان راهی مراکز درمانی کرد.

مدیرحوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا گفت: شامگاه جمعه گذشته برخورد یک دستگاه اتوبوس با وانت پیکان در جاده قدیم نطنز به اصفهان در سه راهی کارخانه فولاد موجب مصدوم شدن پنج نفر شامل یک مرد، سه زن و یک کودک شد.
شهرستان 47 هزار نفری نطنز در فاصله نزدیک به 125 کیلومتری شمال اصفهان قرار دارد.
غفور راستین همچنین افزود: مسمومیت با گاز منوکسیدکربن در منزلی در خیابان امام خمینی(ره) موجب مسموم شدن چهار نفر شد که 2 نفر از آن‌ها به بیمارستان عیسی بن مریم (ع) منتقل شدند و 2 تن نیز به دلیل رضایت ندادن برای اعزام به بیمارستان به صورت سرپایی در محل درمان شدند.
وی بیان کرد: علت این گازگرفتگی استفاده از آبگرمکن دیواری در محیط کمتر از 50 متر مربع اعلام شده است.
مدیرحوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان اظهارداشت: گاز منوکسیدکربن ناشی از انتشار دود از لوله بخاری در منزلی در شهرک پردیس خیابان علامه امینی اصفهان نیز چهار نفر شامل یک مرد 40 ساله، یک زن 36 ساله و 2 کودک 6 و 12 ساله را راهی بیمارستان امین اصفهان کرد.
وی درباره حادثه برخورد 2 دستگاه خودروی سواری درجاده نجف آباد نیز گفت: در این حادثه هشت زن مصدوم و به‌وسیلهآمبولانس‌های اورژانس 115 به بیمارستان شهید منتظری نجف آباد منتقل شدند.
شهرستان 300 هزار نفری نجف‌آباد در 30 کیلومتری غرب اصفهان قرار دارد.
اورژانس پیش بیمارستانی استان اصفهان با توان 145 پایگاه شامل 75 پایگاه شهری، 69 پایگاه جاده‌ای، یک پایگاه امداد هوایی، 2 دستگاه اتوبوس آمبولانس و 830 نفر نیروی انسانی ارائه خدمات فوریت‌های پزشکی به شهروندان امدادرسانی می‌کند.
برچسب‌ها
حوادث رانندگی مسمومیت با منوکسیدکربن حوادث اصفهان

http://www.sepahannews.ir/fa/News/116896/حوادث-یک-هفته-اخیر-در-اصفهان-21-مصدوم-داشت
بستن   چاپ