پیام سپاهان
مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان:
ارتفاع برف پاییزی در فریدونشهر به 35 سانتی متر رسید
یکشنبه 17 آذر 1398 - 10:49:11 AM
مهر
پیام سپاهان - اصفهان-مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با اعلام اینکه ارتفاع برف پاییزی در ارتفاعات فریدونشهر به 35 سانتی متر رسیده است، گفت: مسیرهای مسدود شده بازگشایی می شوند.

منصور شیشه فروش با اشاره به یازده هزار و 500 کیلومتر راه در استان اصفهان اظهار داشت: با بارش برف و باران در استان اصفهان، به ویژه مناطق غرب و جنوب اصفهان سفیدپوش شد و 750 نفر از عوامل اداره کل راهداری در 42 راهدارخانه مستقر شدند تا با 550 ماشین آلات و 250 دستگاه تجهیزات راهداری به بازگشایی مسیرها بپردازند.
وی با اشاره به اینکه برف پاییزی در ارتفاعات فریدونشهر به 35 سانتی متر رسید و همین برف هم در شهر فریدونشهر 20 سانتی متر گزارش شد تصریح کرد: با سفیدپوش شدن شهرهای غرب استان اصفهان و لغزندگی معابر برای پیشگیری از حادثه برای دانش آموزان برخی از مدارس این شهرستانها در روز شنبه تعطیل اعلام شدند.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با اعلام اینکه برخی از مسیرهای روستاهای پشتکوه دوم در شهرستان فریدونشهر از جمله کلوسه و حیران مسدود است بیان داشت: عوامل اداره کل راهداری در تلاش شبانه روزی در حال برف روبی و بازگشایی راه های مسدود شده هستند. نیروهای مرکز فوریت های پزشکی و هلال احمر با استقرار در پایگاه های اورژانس در جاده ها در حال خدمت رسانی به مسافران خواهند بود.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/116891/ارتفاع-برف-پاییزی-در-فریدونشهر-به-35-سانتی-متر-رسید
بستن   چاپ