پیام سپاهان
رئیس شورای هماهنگی جبهه اصلاحات در استان اصفهان:
اگر با مردم صادقانه رفتار شود همه چیز را می‌پذیرند
یکشنبه 17 آذر 1398 - 10:18:34 AM
ایسنا
پیام سپاهان -  رئیس شورای هماهنگی جبهه اصلاحات در استان اصفهان گفت: مردم باید ببینند که نمایندگان واقعی آنان در انتخابات حضور دارند تا به شرکت در انتخابات ترغیب شوند.

علی نکویی در خصوص راهکارهای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: یکی از کارهای مهمی که می‌توان انجام داد این است که عملکرد نمایندگان حاضر در مجلس را بررسی کنیم و ببینیم در مسائل مختلف، صحبت‌ها و وعده‌هایی که به مردم داده بودند، چقدر عمل کردند تا مشخص شود عملکردشان مثبت بوده یا منفی. قاعدتاً بر روی ارزیابی عملکردها می‌توان نقاط ضعف را فهمید و در انتخابات پیش رو انتخاب درستی انجام داد.
وی با بیان اینکه هر کسی با مردم کار می‌کند باید با آن‌ها صادق باشد، افزود: مردم در 40 سال گذشته وفاداری خود را به انقلاب اسلامی نشان داده‌اند و کسانی را که با صداقت با آنان صحبت کرده‌اند، پذیرفته‌اند. کسانی که عوام فریبی می‌کنند در شان مردم، نظام، انقلاب و مجلس رفتار نکرده‌اند. افرادی که به شکل‌های مختلف از جمله تهدید و تطمیع کارهای خود را پیش می‌برند سبب سلب اعتماد مردم به نظام می‌شوند.
رئیس شورای هماهنگی جبهه اصلاحات در استان اصفهان، تصریح کرد: اگر با صداقت با مردم رفتار شود مردم هم می‌پذیرند، چرا که در مواقع مختلف نشان داده‌اند در روزهایی که نیاز به حضورشان بوده انجام وظیفه کرده‌اند و نگرانی از این بابت نیست.
نکویی با بیان اینکه هیئت‌های نظارت باید در رد صلاحیت‌ها سعه‌صدر بیشتری نشان دهند، افزود: کسانی که پرونده دارند مبادی مربوط، نظر در مورد آنان می‌دهند، اما برخی از گزارش‌های محلی در مورد داوطلبان چندان صحت ندارد و در گذشته داشته‌ایم که گزارش‌های نادرست در مورد افراد داده‌اند، بنابراین باید سلیقه‌ها و برداشت‌های شخصی را در تعیین صلاحیت‌ها دخالت ندهند و به خوبی عمل کنند، در این شرایط مردم بهتر در انتخابات شرکت می‌کنند.
رئیس شورای هماهنگی جبهه اصلاحات در استان اصفهان با بیان اینکه ناراضی‌ها در بین مردم دو دسته‌اند، توضیح داد:یک دسته افرادی هستند که از عملکرد برخی مسئولان راضی نیستند. باید به این دسته از مردم توضیح مناسب داد و آنان را مجاب کرد که همه را نباید به یک چشم ببینند و اگر این افراد را قبول ندارید به دیگران با سلیقه متفاوت رأی دهید، اما گاهی نارضایتی‌ها عام است و شرایط کشور و جنگ اقتصادی بر روی مردم تأثیر منفی گذاشته که برای حل این مشکل باید تبلیغات منفی را خنثی کرد و با آگاهی اعتماد مردم را جلب کرد.
نکویی تصریح کرد: به ناراضیان باید گفت اگر شما رأی ندهید وضع را بهتر نمی‌کنید و رأی بالای مردم، اقتدار جمهوری اسلامی را بالا می‌برد.
وی با اشاره به اینکه باید حرف‌های ناراضی‌ها را نیز شنید و تریبون در اختیار آنان قرار داد و به آنان قول داد که مشکلات بر طرف می‌شود، افزود: تجربه نشان داده اگر سخت‌گیری‌ زیادی در تعیین صلاحیت‌ها نباشد و امکان بحث و گفتگو و میزگرد فراهم باشد، شرکت مردم در انتخابات بالا خواهد رفت. مردم باید ببینند که نمایندگان واقعی آنان در انتخابات حضور دارند تا به شرکت در انتخابات ترغیب شوند.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/116885/اگر-با-مردم-صادقانه-رفتار-شود-همه-چیز-را-می‌پذیرند
بستن   چاپ