پیام سپاهان
حضور بازیکنان خارجی باعث افزایش سطح مسابقات می‌شود
شنبه 16 آذر 1398 - 15:03:58
پیام سپاهان - ایسنا/اصفهان قهرمان رده زیر 19 سال مسابقات اسکواش اصفهان جونیور گفت: حضور بازیکنان خارجی باعث پیشرفت و افزایش سطح بازیکنان و پایین آمدن استرس آن‌ها در مسابقات بین‌المللی می‌شود.

سیدجاوید سیدان در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص برگزاری مسابقات اسکواش اصفهان جونیور، اظهار کرد: سطح مسابقات خیلی خوب بود. داوری مسابقات نسبت به گذشته خوب بود و از کادر اجرایی اصفهان بابت برگزاری این مسابقات تشکر می‌کنم.
وی در واکنش به نبود حضور بازیکنان خارجی در این مسابقات، گفت: سطح مسابقات با حضور بازیکنان خارجی بسیار بالا می‌رفت. شنیده بودم که قرار است در این دوره از مسابقات چند بازیکن خارجی داشته باشیم که گویا به دلیل جابه‌جایی زمان مسابقات، این موضوع منحل شد. در صورت حضور چنین ورزشکارانی سطح مسابقات و بازیکنان پیشرفت می کرد و همچنین استرس بازیکنان ایرانی در مسابقات بین‌المللی کمتر می‌شد.
ملی پوش یزدی اسکواش کشورمان خاطرنشان کرد: برگزاری مسابقات با این سطح و چنین جوائز مالی موجب بالا رفتن انگیزه بیشتر ورزشکاران ایرانی می شود، همچنین این فرصت را به مربیان می دهد که بر روی نقاط ضعف و قوت ما برنامه ریزی کنند.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/116852/حضور-بازیکنان-خارجی-باعث-افزایش-سطح-مسابقات-می‌شود
بستن   چاپ