پیام سپاهان
مدیر فرهنگسرای المهدی(عج) کاشان:
کارگاه‌های آموزشی برای توسعه مشاغل خانگی بانوان برگزار می شود
شنبه 16 آذر 1398 - 14:25:54
پیام سپاهان - کاشان - مدیر فرهنگسرای المهدی(عج) کاشان از برگزاری کارگاه ها و دوره های آموزشی برای توسعه مشاغل خانگی بانوان منطقه راوند، طاهرآباد و خزاق کاشان خبر داد.

محمدرضا گلسرخی در گفت و گو با خبرنگار مهر با بیان اینکه یکی از مهمترین اهداف و سیاست های فرهنگسرای المهدی(عج) اجرای برنامه های مختلف فرهنگی و آموزشی برای بانوان است، اظهار داشت: با توجه به حضور فعالانه بانوان در تقویت اقتصاد خانواده برگزاری دوره های آموزشی لازم برای ایشان ضروری است.
وی از برگزاری کارگاه های آموزشی در فرهنگسرای المهدی(عج) برای توسعه مشاغل خانگی بانوان منطقه راوند در این فرهنگسرا خبر داد و ابراز داشت: این دوره کلاس ها در پنج حوزه غذایی، کشاورزی، هنری، صنایع دستی و همچنین بافندگی و خیاطی برگزار می شود.
مدیر فرهنگسرای المهدی(عج) کاشان با اشاره به فرامین رهبر معظم انقلاب در افزایش تولید و همچنین تحقق اقتصاد مقاومتی در کشور تصریح کرد: یکی از مهمترین مولفه های رهنمودهای رهبری حضور و مشارکت فعالانه بانوان در عرصه های مختلف است.
وی با بیان اینکه تحکیم اقتصاد خانواده یکی از مهمترین اهداف و برنامه های در هر خانواده است، خاطرنشان کرد: برگزاری این دوره های آموزشی می تواند حضور بانوان در اقتصاد خانواده را تقویت بخشد.
گلسرخی با اشاره به اینکه حدود 30 کلاس و دوره آموزشی در حوزه های تعریف شده با عنوان «آموزش هنرهای خانگی» برگزار می شود، اذعان داشت: استفاده از ظرفیت های بالای منطقه و مشارکت اجتماعی دلسوزان و فرهیختگان منطقه راوند کاشان برای انجام برنامه ها از جمله اهداف فرهنگسرای المهدی(عج) کاشان است.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/116845/کارگاه‌های-آموزشی-برای-توسعه-مشاغل-خانگی-بانوان-برگزار-می-شود
بستن   چاپ