پیام سپاهان
نیروهای انتظامی و امنیتی برای حفظ امنیت کشور شبانه روز تلاش می‌کنند
شنبه 16 آذر 1398 - 14:25:19
پیام سپاهان - اصفهان- رییس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران، امنیت را حیاتی‌ترین نیاز جامعه امروز برشمرد و گفت: برای حفظ امنیت کشور نیروهای انتظامی و امنیتی شبانه روز تلاش می‌کنند که از زحمات آنها تشکر می‌کنم.

حجت الاسلام والمسلمین "سید علیرضا ادیانی" روز شنبه در دیدار با یکی از نیروهای عقیدتی سیاسی پلیس استان اصفهان که در حوادث اخیر براثر درگیری با اغتشاشگران مجروح شد گفت: لازم می‌دانم از این کاری که شما به صورت بسیجی وار انجام دادید تقدیر و تشکر کنم و پاداش واقعی این عمل را خداوند متعال به بهترین وجه پاسخ خواهد داد.
وی با اشاره به مصدوم و مجروح شدن تعدادی از نیروهای انتظامی در حوادث اخیر یادآور شد: مردم باید بدانند که این نیروها در مقابله با آشوبگران مجاهدانه ایستادند و از امنیت کشور دفاع کردند.
وی به عنایت پروردگار در نجات این مامور از دست اغتشاشگران اشاره کرد و اظهارداشت: این موضوع نشان می‌دهد که اگر انسان خالصانه برای خدا قدم بردارد، خداوند او را در دست دشمن هم محافظت می‌کند.
ادیانی، تصریح کرد: مردم باید بدانند نیروهای انتظامی مجاهدانه در حوادث اخیر، برای مقابله با آشوبگران تا پای جان ایستادند، برخی از آن ها مصدوم ، برخی مجروح و تعدادی شهید شدند که بر دستان پرقدرت همه آنها بوسه می زنم و به این بوسه نیز افتخار می‌کنم.
نماینده ولی فقیه در ناجا با بیان اینکه رهبری ، شناخت کاملی از نیروهای تحت امر خود در ناجا دارند گفت: وقتی ایشان فرمودند: "ماموران نیروی انتظامی مجاهدان فی سبیل الله هستند" نشان می‌دهد که ایشان سربازانش را به درستی می شناسند.
رییس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا از خداوند متعال خواست تا به آن ها توفیق روز افزون عنایت کند تا در انجام ماموریت خطیر خود موفق تر عمل کنند.
برچسب‌ها
سازمان عقیدتی سیاسی ناجا اصفهان انتظامی آشوب

http://www.sepahannews.ir/fa/News/116841/نیروهای-انتظامی-و-امنیتی-برای-حفظ-امنیت-کشور-شبانه-روز-تلاش-می‌کنند
بستن   چاپ