پیام سپاهان
چهار انبارکالای قاچاق در اصفهان کشف شد
شنبه 16 آذر 1398 - 13:13:06
پیام سپاهان - اصفهان- مدیر بازرسی و نظارت اصناف استان اصفهان گفت: با تشدید بازرسی از اصناف و بازار در 10 روز گذشته، چهار باب انبار کالای قاچاق به ارزش تقریبی 14 میلیارد و 510 میلیون ریال در این استان کشف شد.

جواد محمدی فشارکی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: انبارهای یاد شده شامل شامپو، مغز تخمه آفتابگردان، افزودنی خوراک دام، تخمه کدو و بادام غلاف‌دار قاچاق است که با تشکیل پرونده تخلفاتی به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.
وی بیان کرد: در بازرسی مشترک بازرسان مبارزه با قاچاق کالا این مدیریت به همراه پلیس آگاهی از یک دستگاه خودرو در حال تخلیه در باربری در اصفهان، بیش از هزار شامپوی خارجی به گمان قاچاق به ارزش یک میلیارد و 700 میلیون ریال کشف، جمع آوری و برای انجام مراحل قانونی توقیف شد.
مدیر بازرسی و نظارت اصناف استان اصفهان اضافه کرد: همچنین در بازرسی مشترک بازرسان این مدیریت با پلیس آگاهی اصفهان از یک واحد صنفی انبار در اصفهان چهار هزار و 300 کیلوگرم تخمه کدو چینی به ارزش یک میلیارد و 720 میلیون ریال و 11 هزار و 780 کیلو گرم بادام غلاف دار چینی تاریخ گذشته به گمان قاچاق، به ارزش چهار میلیارد و 320 میلیون ریال کشف، گردآوری و توقیف شد.
وی تصریح کرد: در بازرسی مشترک بازرسان مبارزه با قاچاق کالا این مدیریت به همراه پلیس آگاهی از یک انبار در اصفهان، 50 هزار و 500 کیلوگرم افزودنی خوراک دام خارجی به گمان قاچاق به ارزش 6 میلیارد و 370 میلیون ریال کشف، جمع آوری و برای انجام مراحل قانونی توقیف شد.
محمدی فشارکی ادامه داد: همچنین در بازرسی مشترک بازرسان این مدیریت با پلیس آگاهی اصفهان از یک واحد صنفی انبار در اصفهان 800 کیلوگرم مغز تخمه آفتابگردان خارجی به گمان قاچاق، به ارزش 400 میلیون ریال کشف، گردآوری و توقیف شد.
مدیر بازرسی و نظارت اصناف استان اصفهان گفت: 329 بازرس به شکل ثابت و افتخاری کار نظارت و کنترل بر اصناف و بازار استان را برعهده دارند.
نزدیک 250 هزار واحد صنفی در استان اصفهان فعالیت دارند.
برچسب‌ها
صنعت و معدن اصناف اصفهان کالای قاچاق

http://www.sepahannews.ir/fa/News/116830/چهار-انبارکالای-قاچاق-در-اصفهان-کشف-شد
بستن   چاپ