پیام سپاهان
امام جمعه اصفهان:
سفر رییس قوه قضاییه به اصفهان برکات بسیاری داشت
جمعه 15 آذر 1398 - 17:01:51
پیام سپاهان - اصفهان- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان گفت: سفر حجت‌الاسلام سید ابراهیم رییسی رییس قوه قضاییه به این استان دارای برکات بسیاری بود.

آیتالله سید یوسف طباطبایی نژاد در خطبه‌های این هفته نماز جمعه اصفهان در مصلای امام خمینی (ره) این شهر افزود: نمایندگان ایشان در این سفر به 30 مرکز زیر مجموعه دادگستری اصفهان مراجعه کردند و مسائل و مشکلات مراکز را بررسی کردند و برای حل مشکلات آنها بودجه‌ای قرار دادند.
وی با اشاره به مناسبت روز 16 آذر و روز دانشجو، اظهارداشت : در این روز پس از کودتای آمریکایی در 16 آذر 1332، دانشجویان علیه استکبار و حضور سران آمریکا در ایران شعار دادند و به گلوله بسته شدند.
وی ادامه داد: نشانه اصلی دانشجوی انقلابی استکبارستیزی است و باید روحیه مقابله با استکبار داشته باشد.
امام جمعه اصفهان همچنین سالروز شهادت خلبان احمد کشوری از خلبانان جان بر کف سالهای دفاع مقدس و آیت‌الله دستغیب از شهدای محراب را گرامی داشتند.
وی در بخش دیگری تصریح کرد: این که گفته شود پیامبر (ص) پس از عهد شکنی کفار باز هم با آنها عهد بسته است، بسیار دروغ است و در تاریخ اسلام چنین مسائلی صحت ندارد ولی برخی برای توجیه اقدامات خود این مسائل را درست می‌کنند.
وی بیان کرد: پیامبر اسلام(ص) با یهودیان مدینه قراردادهایی از موضع قدرت بستند که تمامی مفاد آنها به نفع اسلام بود ولی بعد از جنگ بدر وقتی یهودیان خواستند جاسوسی کنند و عهد و پیمان شکستند با آنها برخورد قاطع کردند.
آیت‌الله طباطبایی نژاد همچنین با اشاره به حضور جمعی از علمای اصفهان، اراک و چهار محال بختیاری و قم در هفته گذشته در اصفهان، گفت: در این اجلاس کمیسیون‌های مختلف در خصوص عملی شدن بیانیه گام دوم انقلاب به بحث و گفت و گو پرداختند.
آیت الله طباطبایی نژاد تاکید کرد: نعمت ذریه اهل بیت (ع) و امامزادگان یکی از نعمت های بزرگ است که آن نباید غافل شد و فرصتی برای دعا، راز و نیاز در ارتباط با خداست.
نماینده ولی فقیه در استان اصفهان در خطبه اول نماز در ادامه سلسله مباحث شکرگزاری از منظر اسلام، گفت: یکی از راههای شکرگزاری عمل به فرامین الهی و اجتناب از معاصی است.
وی ادامه داد: انفاق در راه خدا و ادای حق دیگران یکی از راههای شکرگزاری از نعمت های الهی است که در قرآن به آن سفارش شده است.
برچسب‌ها
سید ابراهیم رییسی دانشجو اصفهان نماز جمعه امام جمعه اصفهان

http://www.sepahannews.ir/fa/News/116772/سفر-رییس-قوه-قضاییه-به-اصفهان-برکات-بسیاری-داشت
بستن   چاپ