پیام سپاهان
امام جمعه موقت کاشان:
یارانه معیشتی نمی تواند برای مردم امنیت اقتصادی ایجاد کند
جمعه 15 آذر 1398 - 15:16:09
پیام سپاهان - کاشان - امام جمعه موقت کاشان با بیان اینکه یارانه معیشتی نمی تواند برای مردم امنیت اقتصادی ایجاد کند، گفت: مسئولان باید مطالبات مردم را جدی بگیرند.

به گزارش خبرنگار مهر ، حجت الاسلام علی احتشام در خطبه های این هفته نماز جمعه کاشان ضمن تاکید بر رفع مشکلات اقتصادی مردم اظهار داشت: مردم با بصیرت کاشان در قضیه افزایش نرخ بنزین به خوبی عمل کرده و صف خود را از همان ابتدا از اغتشاشگران جدا کردند که این موضوع نشان دهنده بصیرت مردم فهیم کاشان است.
وی با بیان اینکه یارانه معیشتی نمی تواند برای مردم امنیت اقتصادی ایجاد کند، افزود: مردم به طور قطع و یقین از مسئولان مطالباتی دارند و بر همین اساس لازم است تا مسئولان مطالبات مردم را جدی بگیرند.
امام جمعه موقت کاشان ضمن انتقاد از ثبت نام برخی افراد ناکارآمد در انتخابات مجلس شورای اسلامی ابراز داشت: افرادی که نمی توانند حتی خانواده خود را مدیریت کنند چگونه می توانند از عهده مدیریت یک استان و یا شهرستان بر آیند.
مسئولان در کلام و عملشان دقت داشته باشند
وی با بیان اینکه مجلس افرادی انقلابی، طراح و مجاهد می خواهد، گفت: برخی مسئولان اظهاراتی دارند که در شان و منزلت آنان نیست و یا عملکردی دارند که انتقادات فراوانی به آن وارد است؛ لازم است مسئولان در کلام و عملشان دقت بسیار زیادی داشته باشند.
احتشام ضمن دعوت مردم به حضور پرشور در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی افزود: ملت ایران بار دیگر به کوری چشم دشمنان در اسفندماه حماسه ای دیگر خلق می کنند و با حضور پرشور خود مشتی محکم بر دهان یاوه گویان می زنند.
دانشجویان با بصیرت ما نقش بسزایی در پیروزی انقلاب اسلامی داشتند
وی ضمن اشاره به شهادت مظلومانه سه دانشجو و روز 16 آذر ابراز داشت: دانشجویان با بصیرت ما نقش بسزایی در پیروزی انقلاب اسلامی داشتند و امروز نیز لازم است تا با بصیرتی بیشتر از گذشته دوست و دشمن را از یکدیگر تشخیص داده و دشمنی دشمنان این نظام به ویژه آمریکا و اسرائیل را فراموش نکنند.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/116770/یارانه-معیشتی-نمی-تواند-برای-مردم-امنیت-اقتصادی-ایجاد-کند
بستن   چاپ