پیام سپاهان
امام جمعه اصفهان:
معیار تشخیص در روز قیامت عمل به حق است
جمعه 15 آذر 1398 - 15:15:51
پیام سپاهان - ایسنا/اصفهان امام جمعه اصفهان با اشاره به سفر رییس قوه قضاییه به اصفهان گفت: کارهای خوبی صورت گرفت و مقرر شد کمبودها بررسی شوند تا مبالغ خوبی برای اصلاح اماکن قوه قضاییه در نظر گرفته شود.

آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد در نماز جمعه این هفته اصفهان با اشاره به اینکه خودم و شما را به تقوای الهی دعوت می کنم، اظهار کرد: عمل به حق را محور کارهای خود قرار دهیم زیرا عمل به حق انسان را عزیز می کند و حق را رعایت نکردن انسان را ذلیل می کند.
به گزارش ایسنا، وی افزود: وقتی به تاریخ نگاه می کنیم در می یابیم که برای نمونه فرعونیان، نمرودها، بنی عباسها و ... اگر چه به ظاهر برای مدتی عزیز بودند اما در واقعیت این گونه نبودند.
امام جمعه اصفهان با بیان اینکه معیار تشخیص در روز قیامت عمل به حق است، گفت: امیدوارم در تمام رفتار، کردار و اعمالمان حق را رعایت کنیم.
طباطبایی نژاد با اشاره به اهمیت شکرگزاری، خاطر نشان کرد: از مواردی که باعث می شود انسان نعمت های مادی و معنوی خود را از دست بدهد شکرگزاری نکردن است. همچنین انفاق نکردن و کمک نرساندن به دیگران نیز باعث می شود نعمات مادی و معنوی مان را از دست بدهیم.
وی ادامه داد: نباید از وجود امام زاده ها در کشورمان غافل شویم که منشاء همه به وجود امام موسی کاظم (ع) برمی گردد. باید در این مکان ها حضور یابیم و همانند اینکه در مسجد به عبادت می پردازیم در این مکان ها نیز به عبادت بپردازیم .
امام جمعه اصفهان با بیان اینکه 16 آذر ماه روز دانشجو است، ادامه داد: مقام معظم رهبری می فرمایند که نشانه دانشجوهای ما استکبار ستیزی و ایستادن در مقابل دشمنان است.
وی به سفر رییس قوه قضاییه به اصفهان اشاره کرد و گفت: کارهای خوبی صورت گرفت و مقرر شد با بررسی هایی که انجام می شود کمبودها بررسی شوند تا مبالغ خوبی برای اصلاح اماکن قوه قضاییه در نظر گرفته شود.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/116766/معیار-تشخیص-در-روز-قیامت-عمل-به-حق-است
بستن   چاپ