پیام سپاهان
سرمربی پرسپولیس:
ذوب‌آهن را به دردسر انداختیم
پنجشنبه 14 آذر 1398 - 21:54:44
پیام سپاهان - اصفهان- سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پس از برد تیمش گفت: ذوب‌آهن در هفته‌های اخیر عملکرد نسبتا خوبی داشته اما شایستگی تیم ما این تیم را به دردسر انداخت.

به گزارش خبرنگار مهر ، گابریل کالدرون، پس از پیروزی شیرین تیمش در برابر ذوب‌آهن در خانه حریف، در نشست خبری اظهار داشت: ما 9 سال بود که در اصفهان مقابل ذوب‌آهن پیروز نشده بودیم اما امروز تیمم عالی بود؛ به آنها تبریک می گویم و از آن‌ها ممنونم.
وی درباره پیروزی پرسپولیس با 3 گل خاطرنشان کرد: ما در بازی آخر خودمان، موقعیت‌های زیادی داشتیم اما متاسفانه به گل نمی‌رسیدیم. اما در این هفته، روی شوت و سانتر تمرین کردیم. من به توانمتدی بازیکنانم باور دارم و معتقدم می‌توانستیم برنده دیدار باشیم‌.
سرمربی سرخ‌پوشان درباره تیم ذوب‌آهن افزود: ذوب‌آهن از 3 بازی آخر خود 2 برد و یک مساوی کسب کرد اما کیفیت کار بازیکنان من و شایستگی تیمم آن‌ها را به دردسر انداخت.
وی پیرامون بازی رسن در برابر ذوب‌آهن و عملکرد او تصریح کرد: بشار در اختیار تیم ملی عراق بود بعد از بازگشت نتوانست به خوبی تمرین کند و به همین دلیل در بازی قبلی به زمین نیامد اما در این بازی به خوبی تمرین کرده بود و شرایط خوبی داشتم. به او اطمینان داشتم و از عملکرد خوب او در این بازی راضی هستم.
کالدرون درباره درگیری عالیشاه و نعمتی با یکدیگر در تمرین پرسپولیس تصریح کرد: من خودم فرزند دارم و ممکن است با هم درگیر شوند. چنین اتفاقاتی در فوتبال طبیعی است و در آینده‌ هم ممکن است تکرار شود. تصمیم گرفتم به آن‌ها استراحت بدهم تا کمیته انضباطی درمورد آن‌ها تصمیم بگیرد.
وی از عملکرد خط دفاع خود ابراز رضایت کرد و افزود: من از هر 3 مدافع وسط خودم راضی هستم و از این لحاظ مشکلی نداریم. رسانه‌ها تصور می‌کنند ترکیب تیم همواره باید ثابت باشد اما اینطور نیست و در تیم من هر کسی ممکن است بازی کند.
سرمربی پرسپولیس به تمجید از خط دفاع خود ادامه داد و افزود: هر 3 مدافع ما بین‌المللی و بزرگ هستند، شخصیت خوبی دارند و بازیکنان خوبی هستند. در برخی بازی‌ها یک نفر از آن‌ها نیمکت‌نشین است اما در این دیدار در دقایق پایانی تصمیم گرفتم هر 3 نفر آن‌ها بازی کنند.
وی پیرامون عدم حضور بیرانوند در دروازه بیان کرد: بیرانوند برای شرکت در مراسم برترین‌های آسیا رفته بود. پرسیدم اگر نرود اتفاق خاصی می‌افتد؟ گفتند ممکن است جایزه را از دست بدهد؛ با اینکه به نظرم این حرف حقیقت نداشت، اما با این وجود نمیخواستم بیرانوند جایزه را از دست بدهد و اجازه دادم به قطر برود. قرار بود دوشنبه برگردد اما سه‌شنبه برگشت و نتوانست به خوبی تمرین کند و به همین دلیل روی نیمکت بود.
کالدرون، بیرانوند را بهترین درواه‌بان آسیا معرفی کرد و افزود: علیرضا بهترین دروازه‌بان آسیا است، با او رابطه نزدیکی دارم و همواره حامی من بوده است اما من نیز اصول خودم را دارم. ضمنا باید به رادوشوویچ به خاطر عملکرد خوب تبریک بگویم. این عملکرد اتفاقی نیست. او در کنار بهترین دروازه‌بان آسیا تمرین می‌کند و اگرچه شانس کمی برای بازی دارد اما همیشه طوری تمرین می‌کند که گویی در بازی بعدی خواهد بود. بیرانوند هم اگرچه روی نیمکت، اما عملکرد فوق‌العاده‌ای داشت. او هم بازیکن خوبی است و هم، همبازی خوبی.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/116739/ذوب‌آهن-را-به-دردسر-انداختیم
بستن   چاپ