پیام سپاهان
سرمربی پرسپولیس: لیاقت پیروزی برابر ذوب‌آهن را داشتیم
پنجشنبه 14 آذر 1398 - 21:54:10
پیام سپاهان - اصفهان- سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: بازیکنان من لیاقت پیروزی برابر ذوب‌آهن را داشتند و از تلاش همه آنها تشکر می‌کنم.

گابریل کالدرون شامگاه پنجشنبه پس از پیروزی تیم پرسپولیس برابر ذوب‌آهن در نشست خبری افزود: تیم ما پس از 9 سال توانست در ورزشگاه فولادشهر اصفهان، ذوب‌آهن را ببرد و به خاطر بازی خوب و زیبا از بازیکنانم تشکر می‌کنم.
وی بیان کرد: پیش از این دیدار در جریان تمرینات بر روی حرکات تکنیکی بازیکنان کار شد و در مورد نتیجه این دیدار پیش‌بینی نمی‌کردم و بیشتر روی کیفیت بازیکنان تمرکز داشتم.
سرمربی پرسپولیس با اشاره به یک مساوی و یک برد تیم ذوب‌آهن در 2 بازی گذشته‌اش اضافه کرد: برای من کیفیت بازیکنان و کاری که انجام دادند، موجب شد تا دفاع حریف بهم بخورد و این شایستگی تیم ما بود که چنین بازی خوبی ارایه کرد.
وی همچنین گفت: بشار رسن 9 روز است که به جمع بازیکنان تیم پرسپولیس پیوسته اما در دیدار امروز بازی خوبی به نمایش گذاشت و نشان داد که آماده است.
کالدرون با اشاره به اتفاق‌های بین 2 بازیکن پرسپولیس، سیامک نعمتی و امید عالیشاه در جریان تمرین این تیم تشریح کرد: روز پیش از بازی این موضوع رخ داد؛ امری عادی است که صلاح دیده شد، بازی نکنند و به کمیته انضباظی باشگاه معرفی شوند تا در مورد آنها تصمیم‌گیری شود.
وی با ابراز رضایت از مدافعان تیم پرسپولیس تاکید کرد: در تیم من همه بازیکنان می‌توانند بازی کنند، هر سه مدافع حرفه‌ای هستند و امروز تصمیم بر این شد که هر سه نفر به میدان بروند.
سرمربی پرسپولیس با اشاره به تصمیمش مبنی بر بازی نکردن علیرضا بیرواند در این دیدار بیان کرد: این بازیکن روز سه‌شنبه از مراسم بهترین‌های آسیا وارد ایران شد و ترجیح دادم در این دیدار بازی نکند.
وی با آروزی موفقیت برای تیم فوتبال پرسپولیس در ادامه راه تصریح کرد: رادور دروازبان دوم تیم، بهترین دروازه‌بان آسیا، رقیب است و بازی کمتری به او خواهد رسید.
دیدار تیم‌های ذوب‌آهن اصفهان و پرسپولیس تهران در چارچوب رقابت‌های هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال از ساعت 17 و 30 دقیقه امروز با حضور بیش از هفت هزار تماشاگر برگزار شد که در پایان تیم میهمان با سه گل ذوب‌آهن را شکست داد تا طلسم 9 ساله نبردن این تیم در فولادشهر بشکند.
برچسب‌ها
ذوب آهن اصفهان گابریل کالدرون

http://www.sepahannews.ir/fa/News/116737/سرمربی-پرسپولیس--لیاقت-پیروزی-برابر-ذوب‌آهن-را-داشتیم
بستن   چاپ