پیام سپاهان
امام جمعه اصفهان:
مسئله آب از مشکلات اقتصادی اصفهان است
پنجشنبه 14 آذر 1398 - 18:45:34
پیام سپاهان - ایسنا/اصفهان امام جمعه اصفهان گفت: یکی از مشکلات اقتصادی اصفهان، مسئله آب است.

آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد عصر امروز (پنج شنبه) در جلسه شورای اداری اصفهان که با حضور رئیس قوه قضائیه برگزار شد، اظهار کرد: اگر آب اصفهان تامین شود، اصفهان و اصفهانی چیز دیگری نمی‌خواهند و با هنر خودشان، کاری که لازم باشد را انجام می‌دهند.
وی افزود: مردم اصفهان انتظار دارند تا کاری که برای دریاچه ارومیه انجام شد برای اصفهان نیز انجام شود.
به گزارش ایسنا، نماینده ولی فقیه در اصفهان افزود: مشکلات دستگاه قضایی در اصفهان زیاد است. اوضاع مالیات دادن در اصفهان خوب است، اما همواره چون بودجه دستگاه قضایی جدا نیست، دولت‌ها به این دستگاه کم بودجه می‌دهند.
طباطبایی نژاد ادامه داد: در رابطه با مسئله آب کار به دستگاه قضا مربوط نیست، اما انتظار داریم خدمت رهبری این مشکلات را بگویید و در حد توان سعی کنید مشکل تمام استانها و به خصوص اصفهان را برطرف کنید.
حسینعلی حاجی دلیگانی، نماینده مردم شاهین شهر در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه، اظهار کرد: نظارت حین عملکرد باید افزایش پیدا کند، مردم حقیقتا از این همه فساد نگرانند و در بحث مبارزه با فساد انتظار دارند این روند ادامه پیدا کند، چون در خصوص مبارزه با فساد به مجلس کنونی هیچ امیدی نیست.
وی ادامه داد: لازم است تا قوه قضائیه به بعضی مدیریت ها و موضوعات مالی و مناقصات ورود پیدا کند. از شما درخواست داریم در بخش آب اصفهان را یاری کنید. بودجه‌ها در کشور کم است و استان نیاز به توجه جدی در خصوص مسائل فرهنگی دارد.
حاجی دلیگانی خطاب به رئیس قوه قضائیه اضافه کرد: لازم می دانم از کمیته ویژه‌ای که دستور دادید در رابطه با زاینده رود تشکیل شود تشکر کنم، همانطور که می دانید مهمترین مشکل اصفهان تامین آب است، این در حالی است که آبی که برای استانهای اطراف‌ می رود از اصفهان است و اصفهان خود از این آب محروم است.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/116716/مسئله-آب-از-مشکلات-اقتصادی-اصفهان-است
بستن   چاپ