پیام سپاهان
سرپرست رعد پدافند شهرکرد: بازیکنان بزرگی را به بسکتبال کشور معرفی کرده‌ایم
دوشنبه 11 آذر 1398 - 21:13:00
پیام سپاهان - اصفهان- سرپرست تیم رعد پدافند بسکتبال شهرکرد گفت: تیم جوانی داریم و تاکنون بازیکنان بزرگی را به بسکتبال کشور معرفی کرده‌ایم که همچنان نیز ادامه دارد.

کمال مُبینی شامگاه دوشنبه پس از شکست تیمش مقابل ذوب‌آهن اصفهان در جمع خبرنگاران افزود: بازی پایاپایی بود و برغم این شکست، برنده واقعی ما هستیم زیرا در تیم‌های لیگ برتر بسکتبال کشور، بازیکنانی از شهرکرد حضور دارند.
وی با اشاره به مسائل مالی تیمش افزود: وقتی مشکلات مالی پیش می‌آید بازیکنان ما در سایر تیم‌های لیگ برتر کشور حضور می‌یابند.
سرپرست تیم نماینده شهرکرد با تاکید براینکه در استان چهارمحال و بختیاری کارخانه بزرگی نیست که یاریمان کند و توان مالی ما اندک است، گفت: با این وجود تاکنون بازیکنان بزرگی مانند بهنام یخچالی، رسول مظفری، محمد جمشیدی و سایر بازیکنان را به بسکتبال کشور معرفی کرده‌ایم.
وی ادامه داد: بازهم در لیگ برتر، بازیکنان زیادی را تحویل فدراسیون بسکتبال خواهیم داد.
سرپرست تیم رعد پدافند شهرد خواستار حضور استاندار چهارمحال و بختیاری برای تماشای دیدارهای این تیم شد و گفت: حضور استاندار باعث می‌شود تا تیم ما از نظر روحی بهتر کار کند.
مُبینی یادآور شد: بیشتر بازیکنان تیم ما جوان و سرباز هستند و نمی‌توانیم بازیکن خارجی جذب کنیم و با همین جوانان در لیگ برتر بازی خواهیم کرد.
دیدار تیم‌های ذوب‌آهن اصفهان و رعد پدافند هوایی شهرکرد از هفته نهم لیگ برتر بسکتبال عصر روز دوشنبه در ورزشگاه ملت اصفهان برگزار شد که در پایان تیم میزبان با نتیجه 83 بر 59، تیم میهمان را شکست داد.
برچسب‌ها
لیگ برتر شهرکرد بسکتبال اصفهان

http://www.sepahannews.ir/fa/News/114940/سرپرست-رعد-پدافند-شهرکرد--بازیکنان-بزرگی-را-به-بسکتبال-کشور-معرفی-کرده‌ایم
بستن   چاپ