پیام سپاهان
فرش قرمز بیست‌ودومین نمایشگاه فرش دستباف اصفهان پهن می‌شود
دوشنبه 11 آذر 1398 - 1:19:43 PM
ایسنا
پیام سپاهان -   بیست و دومین نمایشگاه فرش دستباف اصفهان با حضور استان های مختلف کشور 14 تا 20 آذر ماه در محل دائمی نمایشگاه بین المللی اصفهان برگزار خواهد شد.

مدیر نمایشگاه‌های داخلی شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان پیش از ظهر امروز (دوشنبه) در نشست خبری بیست و دومین نمایشگاه فرش دستباف اصفهان، اظهار کرد: نمایشگاه فرش به عنوان قدیمی ترین نمایشگاه اصفهان از دهه هفتاد فعالیت خود را مطابق با سیاست های وزارت صمت آغاز کرد.
مجید نایب زاده با بیان اینکه نمایشگاه فرش اصفهان یکی از قدیمی ترین نمایشگاه های این حوزه در کشور است، افزود: طی سال های گذشته این نمایشگاه با رویکردهای مختلفی همچون صادرات، تمرکز بر تولید داخل، فرش های عشایر و روستاییان، فروش و توزیع فرش و ... برگزار شده است.
وی با بیان اینکه با تغییر سیاست شرکت نمایشگاه و با توجه به تغییر محل پروژه جدید نمایشگاه، برگزاری نمایشگاه فرش اصفهان امسال به بخش خصوصی واگذار شده است، گفت: با توجه به کمیته تخصصی فرش در اصفهان، مجری این نمایشگاه از داخل استان و همین کمیته انتخاب شد تا نمایشگاه بتواند همسو با سیاست های آن برگزار شود.
به گزارش ایسنا، مدیر نمایشگاه‌های داخلی شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان ادامه داد: طی سال های برپایی نمایشگاه فرش از بخش ها و دستگاه های مختلفی همچون آموزش و پرورش، تامین اجتماعی و ... حضور یافتند و امسال نیز برای نخستین بار در جهت توسعه بازار و صادرات از مجموعه گمرک استان برای حضور در بیست و دومین نمایشگاه فرش اصفهان دعوت کرده ایم.
نایب زاده با تاکید بر اینکه نمایشگاه فرش اصفهان در اقتصاد داخلی یکی از کارآفرین ترین نمایشگاه های استان است، تصریح کرد: با این وجود در برپایی نمایشگاه فرش بر رویکرد فرهنگ و هنر بیشتر از تجاری آن تاکید داریم.
دبیر اجرایی بیست و دومین نمایشگاه فرش اصفهان در این نشست، اظهار کرد: این نمایشگاه پنجشنبه 14 آذر ماه افتتاح و تا 20 آذر ماه ادامه خواهد داشت.
علی میرجمالی افزود: در این دوره از نمایشگاه شرکت کنندگان در 138 غرفه و در چهار سالن و فضایی به مساحت چهارهزار مترمربع حضور خواهد داشت.
وی با بیان اینکه 35 درصد غرفه داران این نمایشگاه از خارج استان هستند، یادآور شد: شرکت کنندگان از شهرهای اصفهان، آذربایجان شرقی، چهارمحال و بختیاری، کردستان، فارس، گلستان، قم و تهران حضور دارند.
دبیر اجرایی بیست و دومین نمایشگاه فرش اصفهان همچنین گفت: همایش تخصصی این دوره از نمایشگاه با بررسی راهکارهای توسعه فرش ایران برگزار خواهد شد.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/114910/فرش-قرمز-بیست‌ودومین-نمایشگاه-فرش-دستباف-اصفهان-پهن-می‌شود
بستن   چاپ