پیام سپاهان
دبیر پانزدهمین جشنواره ملی تئاتر مهر کاشان مطرح کرد:
راهیابی 25 نمایش به بخش صحنه‌ای و خیابانی جشنواره تئاتر مهر کاشان
دوشنبه 11 آذر 1398 - 12:46:57
پیام سپاهان - کاشان - دبیر پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مهر کاشان از راهیابی 25 نمایش به بخش صحنه ای و خیابانی این جشنواره خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر ، خیام وقار پیش از ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه جشنواره پانزدهم در بخش های صحنه‌ای، نمایش های خیابانی ، نمایش های محیطی، نمایشنامه خوانی، بخش کارگاه ها و نشست های تخصصی از 21 آذرماه در فرهنگسرای مهر کاشان آغاز می شود، اظهار داشت: از 25 نمایش راه یافته برای بخش مسابقه، 14 نمایش در بخش صحنه ای و 11 نمایش در بخش خیابانی انتخاب شده اند.
وی با اشاره به حضور تیم های هنری از شهرهای تهران، خرم آباد، کرج، نجف آباد، بوشهر، قم، اصفهان، ساوه و کاشان در بخش صحنه ای جشنواره پانزدهم ابراز داشت: در بخش خیابانی نیز تیم های هنری از شهرهای خمینی شهر، کرمانشاه، تهران، قروه، کرمان، لاهیجان، مرند و ایلام حضور دارند.
دبیر پانزدهمین جشنواره ملی تئاتر مهر کاشان با اشاره به برگزاری برنامه های جنبی این جشنواره تصریح کرد: از جمله برنامه های جنبی جشنواره پانزدهم برگزاری کارگاه تخصصی عکاسی تئاتر با رویکرد «آموزش مبانی و اصول عکاسی در صحنه تئاتر» و با تدریس مهدی آشنا است که روزهای 19 و 20 آذرماه در فرهنگسرای مهر کاشان برگزار می شود.
وی از انتخاب نفرات برگزیده این کارگاه برای معرفی و تقدیر در حین برگزاری جشنواره پانزدهم خبر داد و بیان داشت: سیف الله صمدیان، حمید جبلی و مهدی آشنا وظیفه داوری و انتخاب نفرات برگزیده را به عهده دارند.
به گزارش مهر، پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مهر کاشان از 21 آذرماه با همکاری مرکز هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در فرهنگسرای مهر کاشان آغاز می شود.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/114906/راهیابی-25-نمایش-به-بخش-صحنه‌ای-و-خیابانی-جشنواره-تئاتر-مهر-کاشان
بستن   چاپ