پیام سپاهان
معاون پژوهشی دانشگاه کاشان مطرح کرد:
اشتغال 68.86 درصدی دانش آموختگان کارشناسی ارشد دانشگاه کاشان
چهارشنبه 6 آذر 1398 - 11:34:26 AM
مهر
پیام سپاهان - کاشان - معاون پژوهشی دانشگاه کاشان از اشتغال 68.86 درصدی دانش آموختگان مقطع کارشناسی ارشد این دانشگاه خبر داد.

مجید منعم زاده  با بیان اینکه دانشگاه کاشان در بین دانشگاه ها و موسسات اموزش عالی کشور درباره جذب دانش آموختگان کارشناسی ارشد رتبه پنجم را دارد، اظهار داشت: طبق بررسی های دفتر ارتباط با صنعت معاونت پژوهشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و بر اساس داده های خروجی طرح پایش، 68.86 درصد دانش آموختگان کارشناسی ارشد دانشگاه کاشان جذب بازار کار شده اند.
وی ابراز داشت: دانشگاه های علم و صنعت ایران، امام رضا(ع) مشهد مقدس، اراک و خلیج فارس در این رتبه بندی بالاتر از دانشگاه کاشان قرار دارند.
رتبه پنجم دانشگاه کاشان در بین دانشگاه های جامع ایران 2020
معاون پژوهشی دانشگاه کاشان با اشاره به کسب رتبه پنجم این دانشگاه در بین دانشگاه‌های جامع در نظام رتبه بندی یو اس نیوز 2020 تصریح کرد: دانشگاه کاشان در این نظام رتبه بندی با امتیاز 28 ، بعد از دانشگاه‌های تهران، تبریز، شیراز و فردوسی مشهد در جایگاه پنجم دانشگاه‌های جامع و رتبه 16 در بین مجموع دانشگاه‌های برتر ایران قرار گرفته است.
وی با بیان اینکه دانشگاه کاشان در بین دانشگاه های جهان در سال 2020 در رتبه 1172 قرار دارد، بیان داشت: در سال 2019 رتبه جهانی دانشگاه کاشان 1182 بود که نسبت به سال گذشته ده رتبه در این نظام رتبه بندی دانشگاه کاشان صعود کرده است.
منعم زاده ارائه با اشاره به اینکه 31 دانشگاه از ایران در این نظام رتبه بندی در بین برترین های جهان قرار گرفته است، افزود: محوریت اصلی بررسی های انجام شده در این نظام بر اساس فعالیت های پژوهشی و تحقیقاتی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی است.
وی از وجود 17 آزمایشگاه در آزمایشگاه مرکزی دانشگاه کاشان خبر داد و ابراز داشت: در این مجتمع آزمایشگاهی که عضو شبکه آزمایشگاه های علمی ایران است بیش از 50 خدمت آزمایشگاهی به دانشجویان، پژوهشگران و محققین دانشگاه کاشان و سایر دانشگاه های ایران ارائه می شود.
معاون پژوهشی دانشگاه کاشان افزود: مجتمع آزمایشگاه مرکزی دانشگاه کاشان در سال 1396 رتبه نخست آزمایشگاه های مرکزی کشور را به دست آورده است

http://www.sepahannews.ir/fa/News/114589/اشتغال-6886-درصدی-دانش-آموختگان-کارشناسی-ارشد-دانشگاه-کاشان
بستن   چاپ