پیام سپاهان
قیمت کالاها در استان اصفهان شبانه روزی رصد می‌شود
یکشنبه 3 آذر 1398 - 11:20:22 AM
ایرنا
پیام سپاهان - اصفهان - رئیس ستاد تنظیم بازار استان اصفهان گفت: نرخ کالاها در تمامی شهرستان‌های این استان 24 ساعته رصد و با هرگونه افزایش بی مورد و خودسرانه قیمت برخورد می‌شود.

ایرج موفق افزود: تیم‌های بازرسی متشکل از بازرسان صنعت، معدن و تجارت ،تعزیرات حکومتی و سازمان‌های مربوطه با هرگونه تخلف گران فروشی به بهانه اصلاح قیمت بنزین مقابله خواهند کرد.
وی گفت: طبق مصوبه کارگروه تنظیم بازار کشور در راستای اصلاح قیمت بنزین تا اطلاع ثانوی هیچ گونه افزایش قیمت در کالا و خدمات در بازار رخ نخواهد داد و از 24 آبان امسال به دستور استاندار اصفهان هر روز جلسه تنظیم بازار برگزار شده و گروه‌های بازرسی برای مقابله با افزایش قیمت فعال شدند.
وی از تمام شهروندان و مردم استان اصفهان خواست هر گونه افزایش قیمت غیرمعمول کالاها را در این ایام به سامانه 124 به طور تلفنی، شفاهی و کتبی گزارش دهند تا موضوع از سوی بازرسان بررسی و با متخلفان برابر قانون برخورد شود.
رئیس ستاد تنظیم بازار استان اصفهان گفت: با توجه به غیر قانونی بودن هرگونه افزایش قیمت در کالا و خدمات با اصلاح قیمت بنزین، کمیته‌های تخصصی برای کالا و خدماتی که افزایش قیمت بنزین بر روی آن‌ها تاثیر مستقیم و غیرمستقیم می‌گذارد تشکیل شده است تا در کمیته‌های کارشناسی مورد بررسی قرار بگیرد.
وی تصریح کرد: پس از اصلاح قیمت بنزین و مدیریت سوخت بخش‌هایی که با اصلاح قیمت بنزین تاکنون در مورد آن‌ها تصمیمی اتخاذ نشده بود مانند سرویس مدارس، وانت بارها و پیک‌های موتوری به ستاد تنظیم بازار کشور اطلاع داده شد و بر اساس مصوبه وزارت کشور مقرر شد، ساماندهی این بخش‌ها در کارگروه حمل و نقل به مدیریت معاون عمرانی استاندار انجام شود.
رئیس ستاد تنظیم بازار استان اصفهان تصریح کرد: کالاهای اساسی و مواد غذایی در استان اصفهان تامین شده است تا بازار بتواند به صورت منطقی ساماندهی و تنظیم شود و جای هیچ گونه نگرانی در کمبود کالاهای اساسی وجود ندارد و مردم مطمئن باشند که به اندازه کافی و بیش از آن کالاهای اساسی در استان تامین شده و هیچ کسری و کمبودی در این زمینه وجود ندارد.
وی اعلام کرد: در صورت شتاب مردم برای خرید، تقاضا به صورت کاذب بالا می‌رود و بازار به سمت گرانی خواهد رفت و توصیه می‌شود که مردم در خرید کالا شتاب به خرج ندهند.
 
 

http://www.sepahannews.ir/fa/News/114373/قیمت-کالاها-در-استان-اصفهان-شبانه-روزی-رصد-می‌شود
بستن   چاپ