پیام سپاهان
توسط فرمانده انتظامی استان اصفهان انجام شد؛
تقدیر از فرمانده بسیج کاشان به پاس تلاش برای تامین امنیت شهروندان
پنجشنبه 30 آبان 1398 - 23:39:28
پیام سپاهان - کاشان- فرمانده انتظامی اصفهان از سرهنگ عمومهدی فرمانده بسیج کاشان به پاس زحمات و تلاشهای ناحیه مقاومت بسیج کاشان در همکاری با نیروی انتظامی این شهرستان برای تامین امنیت شهروندان تقدیر کرد.

به گزارش خبرنگار مهر ، سردار مهدی معصوم بیگی فرمانده نیروی انتظامی استان اصفهان به پاس زحمات و تلاش های ناحیه مقاومت بسیج کاشان در همکاری و تعامل با نیروی انتظامی شهرستان کاشان برای تامین امنیت شهروندان کاشانی با اعطای لوح سپاس از سرهنگ مرتضی عمومهدی تقدیر کردند.
در قسمتی از این لوح تقدیر که توسط سرهنگ علی قربانی فرمانده نیروی انتظامی به عمومهدی اعطا شد، آمده است:
از جنابعالی به دلیل همکاری و تعامل شایسته با فرماندهی انتظامی شهرستان کاشان در کنترل ناآرامی های آبان ماه 1398 تقدیر و تشکر نموده، توفیق روز افزونتان را در سایه توجهات خاص حضرت ولی عصر(عج) و رهبری فرزانه انقلاب حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای عزیز(مدظله العالی) از درگاه خداوند منان خواهانم.
به گزارش مهر، بعد از این مراسم آئین غبارروبی شهدای انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس و ادای احترام به حضرت آیت الله مهدی یثربی امام جمعه فقید کاشان با حضور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج، فرمانده نیروی انتظامی، فرماندار و شهردار کاشان در گلزار شهدای دارالسلام برگزار شد.
در ادامه گزارش تصویری از برگزاری این دو مراسم را مشاهده می کنید:






http://www.sepahannews.ir/fa/News/114287/تقدیر-از-فرمانده-بسیج-کاشان-به-پاس-تلاش-برای-تامین-امنیت-شهروندان
بستن   چاپ