پیام سپاهان
مسمومیت با گاز و سقوط از کوه، جان 5 اصفهانی را گرفت
پنجشنبه 30 آبان 1398 - 19:36:14
پیام سپاهان - اصفهان - دو حادثه مسمومیت با گاز و سقوط از کوه در روز پنجشنبه، جان پنج اصفهانی شامل چهار عضو یک خانواده و یک مرد 45 ساله را گرفت.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: ساعت 13 و 52 دقیقه امروز یک حادثه گاز گرفتگی در خانه‌ای 30 متری در محله زینبیه به آتش‌نشانی گزارش شد.
فرهاد کاوه‌آهنگران افزود: در این حادثه، چهار عضو یک خانواده شامل مرد و زن جوان با 2 کودک 6 و 2 ساله جان باخته بودند که احتمال می‌رود دلیل آن مسمومیت با گاز منوکسید کربن باشد.
وی با اشاره به روشن بودن یک بخاری و یک آبگرمکن در این خانه تاکید کرد: در خانه‌های با مساحت کمتر از 70 متر به‌ویژه منازل واقع در طبقه زیرزمین یا منهای 60 باید روزنه‌ای برای ورود هوای تازه و وجود اکسیژن کافی وجود داشته باشد و نباید همه منافذ و در و پنجره‌ها به‌طور کامل بسته شود.
کاوه‌آهنگران با اشاره به اعلام وقوع حادثه دوم در ساعت 14 و 59 دقیقه امروز به آتش‌نشانی افزود: در این حادثه مردی حدود 45 ساله از کوه صُفه اصفهان سقوط کرده و جان باخته بود.
وی ادامه داد: دلیل قطعی سقوط و هویت این فرد مشخص نیست و باید توسط مراجع مرتبط بررسی شود.
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان به وقوع یک حادثه دیگر در شب گذشته نیز اشاره و خاطرنشان کرد: ساعت 23 شامگاه چهارشنبه بر اثر سقوط پل هوایی
رو به‌روی شهر بازی(شهر رویاها) در کمربندی شرق اصفهان، راننده یک دستگاه کامیون، جان خود را از دست داد.
کاوه‌آهنگران گفت: این پل به‌دلیل برخورد یک دستگاه تریلر با آن، از جای خود کَنده شده و بر روی یک کامیون در حال عبور در باند مخالف، سقوط کرده بود.
وی با بیان‌اینکه این کامیون حامل مواد سوختی بود، تصریح کرد: عملیات آزادسازی راننده کامیون و خروج وی از خودرو و جداکردن مخزن سوخت از کامیون حدود 6 ساعت طول کشید.
کمربندی شرق که از خوراسگان و منطقه 15 اصفهان عبور می‌کند و تا سپاهان شهر در جنوب ادامه می‌یابد، از محورهای اصلی تردد در این کلانشهر محسوب می‌شود.
برچسب‌ها
آتش‌نشانی اصفهان حوادث

http://www.sepahannews.ir/fa/News/114281/مسمومیت-با-گاز-و-سقوط-از-کوه،-جان-5-اصفهانی-را-گرفت
بستن   چاپ