پیام سپاهان
مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان:
تمام راه‌های اصفهان با وجود بارش برف در شب گذشته باز است
پنجشنبه 30 آبان 1398 - 16:08:59
پیام سپاهان - اصفهان-مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: در شب گذشته ارتفاع برف در شهرستان های شهرضا و دهاقان به 10 سانتی متر رسید و به بیش از 500 نفر در این مدت امداد رسانی شد.

منصور شیشه فروش در گفت و گو با خبرنگار مهر ، با اعلام اداره کل هواشناسی و استقرار جبهه هوای سرد در مناطق غرب و جنوبی استان اصفهان اظهار داشت: از روز یکشنبه بارش برف در مناطق فریدن، فریدونشهر، چادگان، بویین میاندشت، گلپایگان و خوانسار در دو روز، منجر به تعطیلی نوبت صبح مدارس ابتدایی شد.
وی با اشاره به استقرار عوامل امدادی در جاده های لغزنده استان اصفهان ادامه داد: در شب گذشته بارش برف در مناطق شهرضا و دهاقان به ارتفاع 10 سانتی متر رسید و عوامل امدادی با حضور خود در این جاده ها به 500 نفر که در برف مانده بودند امدادرسانی کردند.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری استان اصفهان با اعلام اسکان و امدادرسانی به بیش از 664 نفر توسط نیروهای هلال احمر تصریح کرد: عوامل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اصفهان در یازده هزار و 500 کیلومتر از راه های استان اصفهان حضور یافتند و با استفاده از 200 دستگاه مجهز و 550 دستگاه ماشین آلات با 750 نیرو در 41 راهدارخانه به برف روبی و امدادرسانی مشغول شدند.
وی افزود: با همت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای راه های روستاهای حیران و کلوسه در منطقه فریدونشهر بازگشایی شد و هیچ راهی در استان اصفهان مسدود نیست.
شیشه فروش با اعلام اینکه سوخت نفت روستاهای پشت کوه دوم هم تامین شده است، ابراز داشت: در حال حاضر با اتمام بارش برف و باران، با کاهش دما در مناطق غربی و جنوبی استان اصفهان مواجه هستیم و تمهیدات لازم در مدیریت بحران در شهرداری ها و دهیاری ها اندیشیده شده است.
وی با اشاره به آمادگی نیروهای هلال احمر و فوریت های پزشکی و عوامل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اصفهان و پلیس راه گفت: لازم است کسانی که در مناطق صعب العبور و ارتفاعات غرب و جنوب استان اصفهان در حال تردد هستند وضعیت راه و آب و هوا را استعلام کنند و به زنجیر چرخ مجهز باشند.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/114270/تمام-راه‌های-اصفهان-با-وجود-بارش-برف-در-شب-گذشته-باز-است
بستن   چاپ