پیام سپاهان
مدیر روابط عمومی شرکت توزیع برق شهرستان اصفهان:
خاموشی در اصفهان در طول هفته جاری نداشتیم/عدم افزایش بهای برق
پنجشنبه 30 آبان 1398 - 16:08:58
پیام سپاهان - اصفهان-مدیر روابط عمومی شرکت توزیع برق شهرستان اصفهان گفت: در طول هفته گذشته برق پایدار در اصفهان تامین شد و با هیچ نوع خاموشی مواجه نبودیم.

محمد علی اکبری در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه مدیریت مصرف سوخت و اصلاح قیمت بنزین هیچ گونه تاثیری در افزایش نرخ برق نخواهد داشت، اظهار داشت: اصلاح قیمت بنزین تاثیری بر نرخ برق هم در انشعاب و هم میزان مصرف مشترکین نخواهد داشت.
وی با اشاره به اینکه از ابتدای اردیبهشت ماه با افزایش 7 درصدی تعرفه برق مصرفی مشترکین مواجه بودیم، ادامه داد: در تابستان 19 درصد از مشترکین پرمصرف مشمول جریمه 16 درصدی اضافه مصرف شدند.
مدیرروابط عمومی شرکت توزیع برق شهرستان اصفهان با اطمینان خاطر دادن به شهروندان اصفهان به عدم افزایش قبض بهای برق تصریح کرد: در این چند روز آشوبگران و اشرار به برخی از نقاط تاسیسات برق آسیب وارد کردند که براورد کلی میزان خسارات در آینده نزدیک اعلام خواهد شد.
وی افزود: در طول هفته گذشته با همت واحدهای عملیات و بهره برداری برق پایدار تامین شد و هیچ گونه خاموشی رخ نداد.
علی اکبری با اشاره به اینکه شرکت توزیع برق شهرستان اصفهان حتی با استفاده از خودرو شخصی و موتورسیکلت در این ایام آشوب توسط اشرار به گشت های امدادرسانی می پرداختند، گفت: ما توانستیم مانع از کمبود برق و خاموشی شویم و در تمام مناطق، برق ایمن و پایدار تامین شد و خاموشی سراسری در اصفهان ایجاد نشد.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/114269/خاموشی-در-اصفهان-در-طول-هفته-جاری-نداشتیم-عدم-افزایش-بهای-برق
بستن   چاپ