پیام سپاهان
دادستان اصفهان:
آماده پیگیری شکایات مردم از آشوبگران هستیم
پنجشنبه 30 آبان 1398 - 16:08:56
پیام سپاهان - اصفهان- دادستان اصفهان با بیان اینکه اغتشاش‌گران از مردم نیستند و آماده پیگیری شکایات مردم از آشوبگران هستیم، گفت: آشوبگران علاوه بر مجازات‌های قانونی باید خسارت‌های وارد شده را جبران کنند.

به گزارش خبرنگار مهر ، علی اصفهانی ظهر پنجشنبه در حاشیه اجتماع پرشور مردم اصفهان در حمایت از اقتدار و امنیت کشور، در جمع اصحاب رسانه، با اشاره به انزجار و برائت مردم از آشوبگران و برهم زنندگان نظم عمومی، اظهار کرد: قطعا کسانی که به اموال عمومی و اموال و دارایی‌های مردم آسیب و خسارت وارد می‌کنند از مردم نیستند و مردم هم صف خود را از این افراد جدا کرده‌اند.
دادستان عمومی و انقلاب اصفهان با اشاره به خسارت‌ها و جنایت‌های آشوبگران در طی روزهای اخیر، تصریح کرد: دادستانی طبق وظایفی که بر عهده دارد برخوردی قاطعانه و جدی با آشوبگران خواهند داشت و این افراد علاوه بر مجازات‌هایی که قانون برای آنها در نظر گرفته است باید خسارت‌ها و آسیب‌هایی را که به اموال عمومی و اموال مردم وارد کرده‌اند، جبران کنند.
وی از آمادگی کامل دادستانی و دستگاه قضایی برای رسیدگی به شکایات مردم در خصوص خسارت‌هایی که آشوب‌گران به آنها وارد کرده‌اند خبر داد و عنوان کرد: دادستانی به صورت جدی در زمینه احقاق حق مردم از اغتشاش‌گران ورود کرده و حامی مردم در برابر آشوب‌گران است.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/114267/آماده-پیگیری-شکایات-مردم-از-آشوبگران-هستیم
بستن   چاپ